Meaty Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Vi har en haug med spill til forskjellige konsoller, både gamle og av nyere dato. Disse har vi tenkt å bytte inn i noen nye spill. Er det noen som har noen formening om hvor man får mest tilbake, Game eller Gamestop?
Gjest Coarvi Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Det er ganske vanskelig å si, varierer ENORMT fra spill til spill. Har dog ingen erfaringer med Game, men da jeg jobba i GS fikk vi hvertfall beskjed av kundene om at vi på _visse spill_ ga bedre betalt. Men det er altså forskjellig... Dessuten kan du jo undersøke om det er noen kampanjer gående med innbytte av spill, det har GS ofte, og kanskje Game og?
Meaty Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 Takk for svar. Det med kampanjer har jeg ikke tenkt på, jeg får undersøke litt om det. Vi drukner omtrent i spill her hjemme, men jeg har endelig fått med samboer'n på at det er bedre å ha noen få kvalitetsspill som vi spiller ofte, enn å ha huset fullt av halvdårlige spill som støver ned. Dessuten har jeg kjøpt en sånn dings til DS som man kan laste ned spill til, og da trenger vi jo ikke alle de originale spillene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå