Gå til innhold

Solbriller med styrke

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Complex

Jeg har det :) Kostet ikke så mye, 2000 ca! Jeg synes det er verdt pengene da jeg ikke kan bruke linser! :)

Men: Et lite tips! Kjøp de møøørke! Glassene mine er for lyse :( De funker, men ønsket jeg kjøpte mørkere altså.. Jeg spurte jo også på butikken om de var mørke nok "jaaada det var de" Det beste hadde jo vært å prøvd de ute, men det går ikke når der er i et kjøpesenter..

Kjøpte mine på synsam jeg da:) SeanJohn av merke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Jeg bruker solbriller med styrke.

Er langsynt og har problemer med å lese i sola uten solbriller. Kunne ikke vært foruten.

Et tips, har du Kash visakort så har de 500,- i rabatt på solbriller med styrke hos synsam.

Edit: Solbriller med styrke trenger ikke å koste 2000,-. Du betaler for vanlig solbrille, og så lenge ikke brillene er for mye kurvet så kan du sette styrkeglass inn i nesten alle. Glass koster fra ca 150,-/stk og oppover, i tillegg kommer sliping. Du kan ha refleksbehandling på de om du ønsker (jeg synes ikke det er nødvendig på solbriller). Om du har et par "designersolbriller" fra før, kan du få satt inn glass i de.

Endret av Fisk73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!!

Er det lenge ventetid på å få solbrillene? Noen som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solbriller med styrke. Kjøpte hos Specsavers, og der får man to par briller inkludert glass for fra 995 og oppover. kjøpte ett par vanlige briller og ett par solbriller. Tror jeg betalte 200 kr ekstra for solbrilleglassene. Jeg valgte en vanlig brilleinnfatning til mine solbriller. Det er vanligvis en ventetid på inntil to uker på briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Som regel går det ganske kjapt, de fleste har glassene bare på ett par dager om du ikke har prismer i glassene, eller skal ha progressive glass.

Men jeg vil tro du bør regne med en ukes tid :) Kommer litt an på hvor mye de har å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg kjøpt solbriller med styrke på brilleland for ca 2600kr. Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...