BillyBoy Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jeg trenger inspirasjon... Derfor lager jeg en liten konkurranse av det. Forslag som blir tatt til følge vil bli premiert (forutsatt at du tør sende meg en pm med adresse, ellers må du nøye deg med heder og ære...) Her ser dere inngangspartiet slik det ser ut i dag: Bilde av inngangsparti Inngangspartiet ble steinlagt, og da måtte den gamle metalltrappa vekk, siden den ble for høy. Så oppgaven består i å tipse om/designe en ny trapp! Flisene som ligger i inngangen i dag er slitne og sitter dårlig, så de skal vekk. Døra og vegg kan være som det er. Forslag kan legges inn som svar på denne tråden eller sendes på mail til denne adressen. Frist for svar er lørdag 27. juni.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg trenger inspirasjon... Derfor lager jeg en liten konkurranse av det. Forslag som blir tatt til følge vil bli premiert (forutsatt at du tør sende meg en pm med adresse, ellers må du nøye deg med heder og ære...) Her ser dere inngangspartiet slik det ser ut i dag: Bilde av inngangsparti Inngangspartiet ble steinlagt, og da måtte den gamle metalltrappa vekk, siden den ble for høy. Så oppgaven består i å tipse om/designe en ny trapp! Flisene som ligger i inngangen i dag er slitne og sitter dårlig, så de skal vekk. Døra og vegg kan være som det er. Forslag kan legges inn som svar på denne tråden eller sendes på mail til denne adressen. Frist for svar er lørdag 27. juni. Mur opp en trapp og belegg med flis i en av fargene som er i belegningstenen deres
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Støp trapp med samme type stein som dere har brukt på gårdsplassen. I tillegg må dere vakse hus, vindskier og vannbord - og bytte det fæle takrenne nedløpet med malingssøl på. Hjelper ikke å få fin trapp når resten ser så ille ut.
BillyBoy Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Takk for tipsene så langt, men hvis dere har lyst på premie må dere legge inn mens dere er pålogget Endret 14. juni 2009 av BillyBoy
Brunhilde Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg tror jeg ville laget en tretrapp hvis det var opp til meg. Først ville jeg legge repos ut til takrenna, med et trinn som går rundt hele (vanskelig å forklare, men altså foran og til venstre) dette. Dette tror jeg vil gi et åpnere inntrykk.
BillyBoy Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2009 Takk til dere som var med på å gi meg inspirasjon!! Min lille "konkurranse" er dermed over. løsningen blir Fjerne fliseneLegge 15 cm u-blokker på tvers med armeringsjern og støpe oppiMuligens legge varmekabler for å unngå glatte flater på vinteren...kjøpe skiferstein og legge på alle flatene Det blir ingen premie på deg Brunhilde, men takk uansett som den kvinneguide-veteranen du er
Brunhilde Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Takk til dere som var med på å gi meg inspirasjon!! Min lille "konkurranse" er dermed over. løsningen blir Fjerne fliseneLegge 15 cm u-blokker på tvers med armeringsjern og støpe oppiMuligens legge varmekabler for å unngå glatte flater på vinteren...kjøpe skiferstein og legge på alle flateneDet blir ingen premie på deg Brunhilde, men takk uansett som den kvinneguide-veteranen du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå