MarianneE Skrevet 28. juli 2003 #1 Skrevet 28. juli 2003 Steriliser eller kastrer katten din!! Min Bea er nå hos dyrlegen for og steriliseres. Hun har fått kattungen sin, og trenger ikke flere. Dette gjelder også eiere av hannkatter, for alt for få tar ansvar her. Så, du trenger ikke la katten din befolke verden med katter, så vis ansvar og bestill time nå! Nemelig!!
Linsi Skrevet 28. juli 2003 #2 Skrevet 28. juli 2003 Synes egentlig det er en selvfølge jeg at man skal sterilisere / kastrere katten sin. I hvertfall hvis ikke de har planer om kattunger.
Gunilla Skrevet 28. juli 2003 #3 Skrevet 28. juli 2003 Vår Tussa er sterilisert! Er to år siden vi gjorde det. Dette er en omplasseringskatt, og en del av avtalen. Har bare gode erfaringer med dette.
meta Skrevet 28. juli 2003 #4 Skrevet 28. juli 2003 Selvfølgelig! Vår Fant er kastrert for lengst han.
Milly:) Skrevet 28. juli 2003 #5 Skrevet 28. juli 2003 Vår katt er kastrert for lenge siden, men de blir så slappe av det...! Litt synd det da.
Gjest Tabby Skrevet 28. juli 2003 #6 Skrevet 28. juli 2003 Vår katt er enda for liten til å steriliseres, men så fort dyrlegen mener hun er stor nok skal dette gjøres ja.
bizzy Skrevet 28. juli 2003 #7 Skrevet 28. juli 2003 Må si meg enig med tråden her! Begge mine katter er også blitt sterilisert / kastrert og trives godt med det! To lykkelige vesner som styrer husholdningen Bortskjemte så det holder, og selvfølgelig de fineste og mest kosete kattene i verden (helt oppriktig, er jo helt upartisk jeg... )
Maxine Grey Skrevet 28. juli 2003 #8 Skrevet 28. juli 2003 OG - VIKTIG!!!!: Kastrerte hankatter markerer ikke i den grad. Keep up the good work! Hilsen en nabo til (MANGE!) katter.
Skusla Skrevet 28. juli 2003 #9 Skrevet 28. juli 2003 Har gjort det med begge mine katter. Jentepusen min lot jeg få ett kull før jeg tok henne med til dyrlegen. Ene gutten i kullet hennes beholdt jeg selv, og han steriliserte jeg så fort han var voksen nok.. :D
Væren Skrevet 28. juli 2003 #10 Skrevet 28. juli 2003 Vår Tiger er selvfølgelig kastrert! Jeg tror han har det mye bedre nå enn da han "måtte" slåss med alle nabokattene... Nå er jo også de kastrert, så de er blitt "sofaputer" hele gjengen!
MarianneE Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #11 Skrevet 28. juli 2003 Bea har nå kommet fra dyrlegen, i en nusselig liten nettingbody. Sjangler bortover gulvet og går rundt og rundt og er ikke fornøyd.' Går vel over etterhvert...... :-? Neste er da Smulan når hun blir gammel nok, dvs. 6 måneder.
ivanka Skrevet 28. juli 2003 #12 Skrevet 28. juli 2003 å ja, pus er grundig sterilisert. og rett nok er han slapp om dagen, men om natta spretter han rundt som en hårete strikkball. trodde liksom at kastrerte hannkatter ikke slåss så mye, jeg, men han her har ikke tatt det til følge. så snart skrammene fra ett slagsmål er grodd, er han i gang med å yppe til et nytt ett.
'Lilly' Skrevet 30. juli 2003 #13 Skrevet 30. juli 2003 Jepp, våre to jentepuser er sterilisert. Den første fikk et kull med kattunger da tanta mi + foreldrene mine ville ha katter. En kattunge beholdt vi selv og nå er mor og datter altså sterilisert. Jeg slenger meg på oppfordringen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå