Gå til innhold

Bør jeg ta et hint?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Skal gjøre det... hmm..nervøs ja.. lurer på hvilken strategi jeg skal bruke...skal jeg være litt reservert..ikke vise så masse interesse..eller skal jeg skru på sjarmen? og hva skal jeg ha på meg?? huff..kjenner at dette er ikke helt min greie altså...men jeg liiker jo fyren så jeg vil jo møte han..

Men jeg må jo si...er det ikke typisk...han har virkelig vært storsjarmør..sendt masse kjempesøte meldinger..jeg har prøvd å være litt mer reservert fordi jeg akkurat har vært gjennom et brudd og ikke har ønsket å involvere meg...

Nå har han klart å fange interessen min og så trekker han seg tilbake og holder avstand..... hva skjedde lurer jeg på? Kan det være en annen jente involvert??? Ja jeg skal møte han..men dette er likevel ting jeg lurer på da... Jeg liker ikke å miste kontrollen over situasjonen må jeg innrømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Nei..problem og problem.. Det koker vel ned til at jeg er litt nervøs for å treffe han. Hva vil han tenke om meg når han treffer meg live... Var gjennom et ganske stygt brudd for ikke så veldig lenge siden så jeg er vel litt redd for å bli såret og rote meg opp i noe jeg ikke helt har kontroll på..

Om du vil ha kontroll velger du et forhold basert på logikk og ikke følelser. Om du vil ha følelser må du være villig til å slippe kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Om du vil ha kontroll velger du et forhold basert på logikk og ikke følelser. Om du vil ha følelser må du være villig til å slippe kontrollen.

det er vel kanskje det som er problemet da vettu! hadde jeg ikke hatt noe følelser hadde jeg vel ikke stresset med det heller!? Problemet er vel heller at jeg føler at interessen andre veien minsker... Det sies at man bør stole på magefølelsen sin....og magefølelsen min sier meg at dette kan bli trøbbel.... U see!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
det er vel kanskje det som er problemet da vettu! hadde jeg ikke hatt noe følelser hadde jeg vel ikke stresset med det heller!? Problemet er vel heller at jeg føler at interessen andre veien minsker... Det sies at man bør stole på magefølelsen sin....og magefølelsen min sier meg at dette kan bli trøbbel.... U see!

Skal du leve nå, eller skal du ikke leve mens du er i live?

Crash & Burn er eneste måten å leve livet fullt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel så ble det ingen date likevel! Han fortalte at han hadde veldig lyst til å møte meg men han visste ikke om han rakk å treffe meg fordi det var så sykt masse å gjøre på jobben før ferien, og det var mulig han måtte jobbe overtid. Men det fikk han ikke vite før i dag, så da skulle han gi beskjed. Han har sagt at han skal til den byen jeg bor i ferien sin og at vi da uansett må møtes.

Jeg sa egentlig ganske direkte ut at hvis han ikke var interesert i å møte meg så kunne vi bare droppe det, og at da måtte han si det. Jeg sa også at det ikke var noe stress hvis han hadde ombestemt seg ift at vi skal møtes.

Vel som sagt så sa han at han ville møte meg....

For å si det som det er så kjenner jeg at jeg er litt lei kanskje... er dette en fyr som bare kommer til å gi meg nye unskyldninger hver gang vi skal møtes fordi han ikke har guts til å si det som det er?? Jeg mener jo at han fikk jo muligheten til å si at han ikke ville likevel servert på et sølvfat...

Hva tenker dere?? trenger noen gode råd...skal jeg bare droppe fyren eller skal jeg vente tålmodig til han kanskje kommer til byen?

hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Følg magefølelsen din. Føler du deg lei og litt ferdig med han, har du vel svaret ditt:)

Hmm...ja jeg vet ikke.. Men jeg lurer vel egentlig litt mer på hva dere tror han mener.. er det en dårlig måte å vise at han ikke er interessert i å møte meg på... og i såfall...hvorfor kan han ikke bare si det?? hva har skjedd liksom...jeg har jo ikke møtt fyren engang... skjønner ingenting jeg..... jeg gir opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...