Gå til innhold

Ha mener han ?

Gjest Gjest_Millapia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Millapia_*

Hei!

Jeg skal prøve å gjøre en lang historie kort; Jeg begynte på datakurs for 3 uker siden og har møtt mange interessante personer der. Uti uke nr 2 kjente jeg at jeg tenkte på en av kursdeltakerne litt mer enn jeg burde...den påfølgende helga satt jeg og grublet litt over han som jeg plutselig tenkte så mye på...han var jo ikke min type engang, så hvorfor..?

Mandagen kom, å jeg måtte se litt ekstra på han, for å finne utav dette her...å da blikkene våre møttes skjønte jeg hva som hadde skjedd...det var den mest intense øyekontakten jeg noen gang har hatt, og jeg var fullstendig solgt!! Det virket som om hjernen min våknet og sa..aha..det var dette vi har holdt på med tidligere uten at jeg hadde skjønt det..

Siden har vi fortsatt å se i øynene på hverandre, både når vi snakker eller bare er i nærheten av hverandre. jeg merker at han gjerne går når jeg går og er i det sammen rommet som meg, gjerne i nærheten av meg.

Vi begynner og bli litt bedre kjent, forvi har ikke vekslet mange ordene til hverandre, da jeg blir så sjenert av den intense øyekontakten flere ganger daglig.( i klasserommet er vi begge utadvente og aktive i snakkefronten)

Jeg har prøvd og tolke øynene hans når vi snakker, og han blunker veldig fort, og holder hender og føtter mot meg, og han har hele tiden blikket mot meg..

så nå kommer spørsmålet: mener han noe med dette, eller er det bare meg?

jeg vet han er i forhold,og jeg er noen år gamlere (vi er i 30 årene) men jeg må ærlig innrømme at jeg har aldri vært borti noe lignende og jeg er så usikker.. noen som har erfaring med det samme e.l?

takknemlig for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Millapia_*

Hmmmm...takker for svar..

Noe annet spes jeg skal se etter for å være på den sikre siden, sånn at jeg ikke sier/gjør noe dumt..?

Jeg vil jo ikke dumme meg ut hvis jeg nå skulle ta feil av signalene hans..

Jeg kan mer enn gjerne fortsette å flørte hvis han gjør det,men jeg har respekt for at han er i forhold altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Da blikkene våre møttes skjønte jeg hva som hadde skjedd...det var den mest intense øyekontakten jeg noen gang har hatt, og jeg var fullstendig solgt!!

Siden har vi fortsatt å se i øynene på hverandre, både når vi snakker eller bare er i nærheten av hverandre. jeg merker at han gjerne går når jeg går og er i det sammen rommet som meg, gjerne i nærheten av meg.

Jeg har prøvd og tolke øynene hans når vi snakker, og han blunker veldig fort, og holder hender og føtter mot meg, og han har hele tiden blikket mot meg..

Jeg vet han er i forhold.

Dette høres helt håpløst ut.

Du bør bare få deg noe snart, og få deg aktiviteter å holde på med, som fokuserer tankene dine bedre, på noe mer nyttig.

Om han er interessert i deg for noe mer enn "interessant å se på", så ville han nok ha utvekslet et par ord med deg. Og selv det er ikke nødvendigvis tegn på at han vil noe spesielt med deg.

Høres ut som om du kjeder deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Millapia_*
Dette høres helt håpløst ut.

Du bør bare få deg noe snart, og få deg aktiviteter å holde på med, som fokuserer tankene dine bedre, på noe mer nyttig.

Om han er interessert i deg for noe mer enn "interessant å se på", så ville han nok ha utvekslet et par ord med deg. Og selv det er ikke nødvendigvis tegn på at han vil noe spesielt med deg.

Høres ut som om du kjeder deg.

Hmmm, takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristen kvinne 30

Mulig han tenner på deg og liker kontakten dere har. Ikke alle gutter respekterer kjæresten sin nok til å holde seg unna andre damer. Du har nok veldig god sjans på ham, men mulig du vil få andre signaler hvis du prøver deg på ham med andre folk til stede. Men de signalene du beskriver er for meg et tegn på at han liker deg veldig veldig god. Så kanskje han er litt forelsket i deg? Men hvis han har kjæreste, er det kanskje best at du konfronterer han først med det i løst prat. Eller at du for eksempel nettopp går bort til ham og prater med ham om løst og fast mens du føler litt videre på den energien mellom dere. Hvis han fortsatt gjør det samme, er det kanskje et tegn på at han enten vil ha sex med deg og fortsatt være med kjæresten sin, eller at han vil gjøre det slutt med kjæresten sin og bli sammen med deg. Jeg sier ikke at du skal ha sex med ham, men det er jo greit at du viser ham at det han gjør er ikke bare i hans hode. Hvis han er glad i kjæresten sin, vil han slutte med å flørte med deg. Hvis han vil være med deg, kan du spørre ham litt om kjæresten hans slik at han vet at du vet. Men fint at du i utgangspunktet respekterer forholdet han har med en annen. Det gjør du kanskje mer enn ham. Hvis du konfronterer ham med flørtingen hans ved å for eksempel flørte med ham direkte, så er det også kanskje en måte å irettesette ham på. Fordi da ser han fruktene av sin innsats. Da vil han kanskje ta det til etterretning til en annen gang han ser ei jente han synes er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal prøve å gjøre en lang historie kort; Jeg begynte på datakurs for 3 uker siden og har møtt mange interessante personer der. Uti uke nr 2 kjente jeg at jeg tenkte på en av kursdeltakerne litt mer enn jeg burde...den påfølgende helga satt jeg og grublet litt over han som jeg plutselig tenkte så mye på...han var jo ikke min type engang, så hvorfor..?

Mandagen kom, å jeg måtte se litt ekstra på han, for å finne utav dette her...å da blikkene våre møttes skjønte jeg hva som hadde skjedd...det var den mest intense øyekontakten jeg noen gang har hatt, og jeg var fullstendig solgt!! Det virket som om hjernen min våknet og sa..aha..det var dette vi har holdt på med tidligere uten at jeg hadde skjønt det..

Vi begynner og bli litt bedre kjent, forvi har ikke vekslet mange ordene til hverandre, da jeg blir så sjenert av den intense øyekontakten flere ganger daglig.( i klasserommet er vi begge utadvente og aktive i snakkefronten)

jeg vet han er i forhold,og jeg er noen år gamlere (vi er i 30 årene) men jeg må ærlig innrømme at jeg har aldri vært borti noe lignende og jeg er så usikker.. noen som har erfaring med det samme e.l?

takknemlig for svar :-)

Høres absolutt ut som om han og er fasinert av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hmmmm...takker for svar..

Noe annet spes jeg skal se etter for å være på den sikre siden, sånn at jeg ikke sier/gjør noe dumt..?

Jeg vil jo ikke dumme meg ut hvis jeg nå skulle ta feil av signalene hans..

Jeg kan mer enn gjerne fortsette å flørte hvis han gjør det,men jeg har respekt for at han er i forhold altså..

Nei det har du ikke! Hvis ikke hadde du ikke vert her for å få bekreftelse på det du vil.

Forøvrig gjelder den sterkeste sin rett, så stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente_*
Nei det har du ikke! Hvis ikke hadde du ikke vert her for å få bekreftelse på det du vil.

Enig i det første..... ikke i det siste.

Hvis ha nikke har nok respekt for sin nåværende kjæreste/samboer... hvorfor skulle han ha mer respekt for deg hvis dere fortsetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Millapia_*

Takker for mange gode svar :)

Jeg spurte om dette på dette forumet nettop for og få tilbakemeldinger, positive som negative, og det har jeg fått.

Har forøvrig hatt mange samtaler med han etter jeg skrev inn her, og vi har god kjemi vi, så de siste to ukene på kurset blir jo riktig så spennende :)

Jeg ser på dette som et lyspunkt i hverdagen, og har ingen planer om å ødelegge noe forhold eller legge planer for framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Takker for mange gode svar :)

Jeg spurte om dette på dette forumet nettop for og få tilbakemeldinger, positive som negative, og det har jeg fått.

Har forøvrig hatt mange samtaler med han etter jeg skrev inn her, og vi har god kjemi vi, så de siste to ukene på kurset blir jo riktig så spennende :)

Jeg ser på dette som et lyspunkt i hverdagen, og har ingen planer om å ødelegge noe forhold eller legge planer for framtiden.

Du har nok ikke, men underbevisstheten din har. Ikke at du trenger å skjems over det :) Det er en helt naturlig egenskap hos mennesker. Det er opp til deg selv å ta de valg som er riktige for DEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendigvis. Hvis jeg gir uttrykk for at jeg er i et forhold og det ikke blir respektert, da blir jeg bare irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ikke nødvendigvis. Hvis jeg gir uttrykk for at jeg er i et forhold og det ikke blir respektert, da blir jeg bare irritert.

Mhm... Her til den råeste av alle råe damer inviterer på litt morro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Millapia_*

Skjønner den, men han har ikke nevnt foholdet sitt til meg, jeg vet bare at han har et.

Han starter og jeg følger på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så lenge han er i et forhold, vil jeg si at det ikek spiller noen rolle hva han måtte mene om det han gjør. Ønsker du å vite noe mer, får du spørre han for det er ingen her inne som kan svare deg på hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du leker litt med andres følelser, og spiller på hans følelser....

Det er jo du som får "skylda" dersom det blir brudd mellom han og dama. Du blir en "homewrecker", som det heter på engelsk.

Har du tenkt på at det kan være uskyldige barn med i bildet?

Ja, det er hans ansvar å ikke involvere seg med noen, men likevel...

Min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Millapia_*

Svar har jeg fått, og det er jeg glad for.

Her er det flere synspunkt på spørsmålet mitt, og det var det som var meningen også.

Jeg kan velge å holde det for meg selv,men da får jeg bare de svarene jeg selv vil ha....

Forøvrig er det ingen barn med i bildet,ei heller et hjem å oppløse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homewrecker trenger ikke å oversettes direkte... Du kan ødelegge et fprhold. Det er IKKE ok.

Edit: Leif

Endret av CeeCee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...