Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 13. juni 2009 #1 Del Skrevet 13. juni 2009 Okey, her er greia. Fargetemaet mitt er ivory og lys turkis, med innslag av sølv. Dette går igjen hele veien: Invitasjoner, kirkeprogram, bordkort, servietter, duk, servise (og dere kan tro lokalet var vrange der altså! Snakka om at de ikke hadde råd til å kjøpe nytt 100-delers servise ), blomster, stolputer... Ja dere skjønner tegninga. Igår var jeg på Kitchn med min søster for å se på ting til ønskelisten, og hun påpekte en kurv de hadde stående med dopapir i alle slags morsomme farger, og sa "Du skulle jo hatt matchende dopapir også vet du!" OG HUN HAR JO HELT RETT! Hva kommer folk til å tro?!!!! Tenk om det henger en ordinær Lambi-rull på do?! Den kommer jo til å kræsje dokurven og det monogram-broderte håndkleet fullstendig! HVOR KAN JEG FÅ TAK I IVORY-FARGET TOALETTPAPIR MED MØNSTER I LYS TURKIS OG SØLV?!!!!!!!! Please please please! Hele bryllupet er ødelagt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 13. juni 2009 #2 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg forelår at du kjøper noen ruller med mykt og godt vanlig papir, ruller det ut og håndmaler det i de aktuelle fargene, og ruller det opp igjen. Det hadde vel vært stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #3 Del Skrevet 13. juni 2009 Nå er du rett og slett latterlig. Bridezilla-karakteristikkene som kommer her inne har IKKE rotfeste i virkeligheten. Det har aldri vært snakk om monogrambroderte håndklær og dokurver i temafargen, bortsett fra motstandere ( ) av det. Hvorfor henger man seg sååå opp i andres dokurver? Lite å gjøre på fritiden? Har vært i flere konfirmasjoner og barndåper i det siste, også disse har hatt matchende servietter og bordpynt, og fine hjemmelagede invitasjoner. Konfirmant-zilla? Dåpzilla? Eeeeeeeeh. Btw, til juleselskap matcher HELE huset mitt ... Dekketallerkener og servietter i gullfarger, og annen bordpynt i rødt. Dette finner man igjen overalt i huset. Kanskje jeg er en nisse-zilla??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #4 Del Skrevet 13. juni 2009 Ærlig talt, hvordan kan du henge deg opp i dasspapiret når det VIKTIGSTE i HELE rommet er DASSLOKKET? Se her, det er et lekkert dasslokk som ville passet fint inn ibryllupet ditt. Riktignok er det ensfarget, men du kunne kanskje få leid Odd Nerdrum til å male noe i sølv og ivory på det? http://www.bathroom-trends.co.uk/acatalog/-turquiose.jpg Det er jo viktig at ALT passer sammen.... man kan jo ikke ha et HVITT dasslokk når temafargene er turkis, ivory og sølv.... et sier jo seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 13. juni 2009 #5 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg forelår at du kjøper noen ruller med mykt og godt vanlig papir, ruller det ut og håndmaler det i de aktuelle fargene, og ruller det opp igjen. Det hadde vel vært stas Det var en god idé! Hvor mange ruller tror du jeg trenger til 100 mennesker? Ja for servitørene og kjøkkenpersonale får gå på do et annet sted altså. Ærlig talt, hvordan kan du henge deg opp i dasspapiret når det VIKTIGSTE i HELE rommet er DASSLOKKET? Se her, det er et lekkert dasslokk som ville passet fint inn ibryllupet ditt. Riktignok er det ensfarget, men du kunne kanskje få leid Odd Nerdrum til å male noe i sølv og ivory på det? http://www.bathroom-trends.co.uk/acatalog/-turquiose.jpg Det er jo viktig at ALT passer sammen.... man kan jo ikke ha et HVITT dasslokk når temafargene er turkis, ivory og sølv.... et sier jo seg selv Å HERREGUD! Du har helt rett! Heldigvis så er dolokket der allerede turkist (derfra jeg fikk idéen til fargetemaet: Det var så vakkert med det kremfargede porselenet, det turkis lokket og sølvspyleknappen), så jeg må bare måle litt på det. Hvor mye skal han herre Odd ha i timen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #6 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har en løsning til deg: Hva om du fikk montert to ekstra dassrullholdere på dass - og så hadde du tre forskjellige ensfargede ruller der? Her er en fin en i sølv: http://www.christmastoiletpaper.com/prodim...oilet-paper.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 13. juni 2009 #7 Del Skrevet 13. juni 2009 Du har vel husket matchende såpe på do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #8 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvor mange slike tråder skal dere bryllupsmotstandere lage? Det er faktisk ingen her inne som henger seg opp i slike detaljer som dere skal ha det til. Men sitt der med grendehus bryllupene deres med pappservice fra nille å gnag på en stein, like moro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 13. juni 2009 #9 Del Skrevet 13. juni 2009 Det var en god idé! Hvor mange ruller tror du jeg trenger til 100 mennesker? Ja for servitørene og kjøkkenpersonale får gå på do et annet sted altså. Å HERREGUD! Du har helt rett! Heldigvis så er dolokket der allerede turkist (derfra jeg fikk idéen til fargetemaet: Det var så vakkert med det kremfargede porselenet, det turkis lokket og sølvspyleknappen), så jeg må bare måle litt på det. Hvor mye skal han herre Odd ha i timen? Jeg regner med at arbeidsfolket ikke skal ha av det vakre, stilfullle dopapiret? Det får da være grenser for å inkludere dem i det festlige lag, de er jo tross alt på jobb og grier seg nok med vanlig grått papir. Ellers så må du sikkert rege 1/4 rull pr. person, det er litt mer enn man beregner til vanlig, men du må nok regne med at noen går oftere på toalettet pga papiret, samt at noen tar med seg en bit som souvenir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #10 Del Skrevet 13. juni 2009 Du må jo også passe på hva gjestene har på seg mener jeg. Tenk om gjestene tar på seg klær som ikke ser bra ut på bildene? Huff og huff! Jeg foreslår at du kjøper inn sånne kjoler til alle gjestene sånn at de tar seg bra ut på bildene: http://www.cybernetplaza.com/pages/p122.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-SB- Skrevet 17. juli 2009 #11 Del Skrevet 17. juli 2009 Unnskyld meg, men hva er galt med å ha bryllupet i et grendehus? Det betyr ikke at vi ikke har matchende invitasjoner og bordkort og pynt o.s.v., eller at vi driter i all planlegging! Vi skal feire dagen i et klubbhus til et lokalt fotballag (det er ganske fint der, men stolene matcher ikke akkurat temafargene), er dette krise? Kanskje vi ikka her råd til å leige luksusyachten til røkke, so what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-SB- Skrevet 17. juli 2009 #12 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvor mange slike tråder skal dere bryllupsmotstandere lage? Det er faktisk ingen her inne som henger seg opp i slike detaljer som dere skal ha det til. Men sitt der med grendehus bryllupene deres med pappservice fra nille å gnag på en stein, like moro det. Glemte å sitere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 23. juli 2009 #13 Del Skrevet 23. juli 2009 Unnskyld meg, men hva er galt med å ha bryllupet i et grendehus? Det betyr ikke at vi ikke har matchende invitasjoner og bordkort og pynt o.s.v., eller at vi driter i all planlegging! Vi skal feire dagen i et klubbhus til et lokalt fotballag (det er ganske fint der, men stolene matcher ikke akkurat temafargene), er dette krise? Kanskje vi ikka her råd til å leige luksusyachten til røkke, so what? Det er KJEMPEkrise! Dere burde forlange at det lokale fotballaget skaffer nye stoler i riktige farger STRAKS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå