Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det som regel mannen som legger opp til det? Og hvis ikke så er det småe sjanser for noe? Hvor lenge er det vanlig å vente? Er det noe jeg kan gjøre for å få litt fortgang? Men hvis det ikke skjer "naturlig" så er det vel egentlig dødfødt? Folk flytter jo liksom sammen etter "et par dager", så...da er det vel lite håp for meg. Får finne meg en ny mann! Eller.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke du foreslå det for ham?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg hadde ikke ønsket å flytte sammen med noen i løpet av det første året ihvertfall, om samboerskap hadde vært aktuelt for meg.

Så alle flytter ikke sammen etter noen dager. Men det betyr ikke at jeg ikke er svært glad i personen.

Hvorfor vil du flytte sammen med kjæresten din? Du høres ikke ut som om du er glad i ham, men mer som om du er litt desperat etter en å bo sammen med.

Og ingen fortjener det.

Gjest Marlo
Skrevet

Hva med å prate sammen ?

Herregud, jeg blir så lei av at folk lurer på hvordan de kan få en mann til å bli samboer eller andre ting. Fatter ikke hva det er å lure på egentlig.

Hva mener du egentlig med at det skal skje naturlig? At man skal kunne flytte sammen uten å prate om ting först?

PRAT MED HAN! Det er jo ikke bare å flytte sammen heller. Hvordan skal ökonomien ordnes? Delt ökonomi eller felles? Hva av hans ting skal väre med og hva av dine ting? Liker du det om han t.ex. fyller deres hjem med bare sportsting t.ex.?

Slikt skal man prate om FÖR man flytter inn sammen - ergo så må man jo diskutere det å flytte sammen også.

Gjest Gjest
Skrevet

Når du er hjemme hos ham, bør du stillferdig rydde, vaske klær, vaske gulv, vinduer, badet, bak komfyren, osv. Lag en fantastisk middag til ham og hint om at han vil få et bedre liv hvis han har en kjærlig kone som bor sammen med ham.

Gjest Marlo
Skrevet
Når du er hjemme hos ham, bør du stillferdig rydde, vaske klær, vaske gulv, vinduer, badet, bak komfyren, osv. Lag en fantastisk middag til ham og hint om at han vil få et bedre liv hvis han har en kjærlig kone som bor sammen med ham.

Ja og etter at man har flyttet inn sammen, så orker man ikke väre Ms.Perfect lengre og man har holdt mannen for narr. Kjempesmart ....

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor vil du flytte sammen med kjæresten din? Du høres ikke ut som om du er glad i ham, men mer som om du er litt desperat etter en å bo sammen med.

Og ingen fortjener det.

Ja, hvordan få han til å skjønne at det faktisk ikke er fordi jeg synes det er så praktisk.....det ser jo ikke ut til å være nok å si at jeg savner han når han ikke er tilstede! Huff, så uromantisk. Er lei av å måtte mase om å se han. Vel, vel. Det sier vel sitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Det har jeg gjort. Han er mest opptatt av å stelle for sin tidligere elskerinne (nabo).

Skrevet
Ja, hvordan få han til å skjønne at det faktisk ikke er fordi jeg synes det er så praktisk.....det ser jo ikke ut til å være nok å si at jeg savner han når han ikke er tilstede! Huff, så uromantisk. Er lei av å måtte mase om å se han. Vel, vel. Det sier vel sitt.

Hvor lenge har dere vært sammen, og hva sier du når du maser på ham?

Ha du sagt rett ut at du vil bo sammen med ham?

Nei det er kanskje ikke så romantisk, men livet er ikke som i kjærlighetsromanene. Menn er ikke tankelesere, og tar vanligvis ikke hint.

Alt er ikke bare romantikk hele tiden heller.

Jeg gjør mye for kjæresten min, og han for meg. Og vi savner hverandre når vi ikke er sammen, men ingen av oss har tatt det som et tegn på at den andre ønsket å flytte sammen. bare som et tegn på at vi er glade i hverandre.

Gjest Gjest_Selma_*
Skrevet

Grunnen til at jeg har sagt nei til flere ekser er rett og slett det faktum at svært mange samboerskap ryker.

Aldri i verden om jeg hadde gitt opp leiligheten min for et forhold jeg ikke hadde vært 110% sikker på, det blir for mye stress den dagen det blir slutt. Vet at mange kamerater som holder igjen til sine kjærester har det likedan.

Den dagen min nåværende ektefelle spurte var jeg ikke i tvil om at jeg ville bli samboer, for jeg visste at det var annerledes med ham.

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvordan skjedde det da? At dere ble samboere.

Til og med min eks samboer som det tok evigheter å komme inn under samme tak hos, men som deretter tok fram hagla da jeg ville flytte fra han, fikk seg samboer på null komma null. Han som ALDRI skulle ha noen andre enn meg....

Skrevet

Snakke sammen er en fin bil. :) Selv snakket vi om dette tidlig i forholdet egentlig, og ble enige om å flytte sammen så fort vi fikk mulighet. Det var noe vi kom fram til sammen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Illiya
Skrevet
Det har jeg gjort. Han er mest opptatt av å stelle for sin tidligere elskerinne (nabo).

Hvorfor i all verden vil du ha en mann som er mer opptatt av eksen sin enn av deg?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Er det som regel mannen som legger opp til det? Og hvis ikke så er det småe sjanser for noe? Hvor lenge er det vanlig å vente? Er det noe jeg kan gjøre for å få litt fortgang? Men hvis det ikke skjer "naturlig" så er det vel egentlig dødfødt? Folk flytter jo liksom sammen etter "et par dager", så...da er det vel lite håp for meg. Får finne meg en ny mann! Eller.....

Ny mann høres riktig ut her. Hvorfor skal du presse en mann som ikke vil bo sammen med deg? Det kan jo også hende at han tviler kraftig på deg, dine intensjoner og din oppriktighet i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...