Gjest Emma Sofie Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jeg vil ha en god og enkel pc som jeg kan surfe litt på nettet med, kanskje se noen filmer, snakke på msn og video på skype. Jeg har hatt acer til 6000kr og typen til 16000kr. Min klikka etter ett år, og hans etter et halvt år. Fujitsu Siemens har mamma hatt uten hell.. Jeg tenker kanskje litt på Dell eller Hp.. Men hva synes dere? Erfaringer?
Gjest Gjest_LiseLotte_* Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Jeg sitter med en 6 år gammel IBM ThinkPad i fanget nå. Den har ALDRI krasjet eller noe. Sambo har hatt 2 Acer'e i løpet av 3 år - begge krasja. Jeg tror ikke at det er pc'en i seg selv som gjør at den krasjer. Men at det er hva du bruker den til. Jeg bruker bare min til mail, surfing på nettet, laster og redigerer musikk (iTunes) og foto. Sambo har "ørten" program, og driver å konverterer alt mulig på sin pc. Jeg ønsker meg forøvrig en sånn bærbar mini-pc.
charlott Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Har hatt Dell med god erfaring tidligere. Hvis jeg skule anbefale deg noe nå, ville det være en Mac, kjøpte en 13" nylig og er kjempefornøyd! Utrolig god skjerm og enkel å bruke, mindre utsatt for virus etc også. Eplehuset har solgt en del bærbare Mac med 3000,- i avslag pga ny modell. Charlotte
feuerstein Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Jeg sitter med en 6 år gammel IBM ThinkPad i fanget nå. Den har ALDRI krasjet eller noe. "Problemet" med Thinkpad er jo at kvaliteten koster. Har konvertert til kun Thinkpad både på jobb og hjemme fordi det er det eneste som overlever over tid, men så begynner de også på 10k for en T-serie, 8k for en R-serie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå