Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #1 Skrevet 28. juli 2003 Hei Etter mye frem og tilbake har min forlovede og jeg nesten bestemt oss for å droppe bryllupskaken. Grunnene er mange, for det første er vi ikke glad i kake, noen av oss, men en av de største grunnene er fordi vi ikke vil avbryte festen når den først er igang, med kunngjøring av skjæring av bryllupskake. Har alltid følt selv att når man endelig er i gang med festen, så blir det nedtur når musikken blir skrudd av igjen, fordi bryllupskaken(som ingen spiser uansett)skal kuttes. I tillegg kan vi sparer masse penger her, og heller bruke pengene på å leie en som kan filme bryllupet vårt!! Hva syns dere, er det krise å ikke ha bryllupskake, og hvorfor?
Maxine Grey Skrevet 28. juli 2003 #2 Skrevet 28. juli 2003 Skal dere ikke ha kaffe og kaker, heller? Jeg synes det er mest praktisk å ta bryllupskaken i forbindelse med det, og ikke midt på natta.
Pusekatt Skrevet 28. juli 2003 #3 Skrevet 28. juli 2003 Vi hadde ikke kake på bryllupsdagen vår. Nå var vi bare oss to da, men vi fant ut av det rett og slett ikke var vits i. Vi bestilte oss heller en fin dessert. Er faktisk ikke helt sikker på om vi kommer til å ha bryllupskake på bryllupsfesten vår heller, men vi får se. Kan hende moren min insisterer på å bake. For meg er det uansett ikke fryktelig viktig. Erfaringsmessig blir man kjempemett uansett, og det blir mer enn nok kaker i et bryllup. Hvis du synes det er riktig å droppe bryllupskaken, så gjør du det! Det er ditt bryllup, og dermed du (og din tilkommende, selvfølgelig!) som bestemmer Lykke til da 8)
Maxine Grey Skrevet 28. juli 2003 #4 Skrevet 28. juli 2003 Tilleg: Min datter og kommende svigersønn har tenkt å ha både kaffe/kaker og nattmat. Forøvrig er det jo helt greit at dere legger opp løpet slik dere selv vil, men en kopp kaffe er jo godt, da! (Kake også!)
Gjest La Guapa Skrevet 28. juli 2003 #5 Skrevet 28. juli 2003 Vi har bestillt en bryllupskake som var hårreisende kostbar. Men vi forsvarer det ved å ta den sammen med kaffen FØR bandet begynner å spille! La Guapa
Gjest Tex Skrevet 28. juli 2003 #6 Skrevet 28. juli 2003 M.o.t.B. : Kuuul avatar!!! Og til poenget: Vi skal ha bryllupskake som vi skjærer opp og spiser sammen med resten av kakebordet. Jeg har tenkt meg at vi dekker på til alle i den ene salongen og at folk kan sitte der de vil og spise, eller ikke sitte og spise hvis de ikke vil.... Men bryllupskake i bryllup med hundre gjester: Definitivt!!
Augustbrud02 Skrevet 28. juli 2003 #7 Skrevet 28. juli 2003 Jeg synes bryllupskake virkelig hører til i bryllup jeg da, og de trenger nødvendigvis ikke være såååå dyre. Vi hadde kake til under 1000-lappen. Kan dere ikke ha kaker og kaffe før musikken starter da, selv har jeg aldri opplevd at musikken starter før kaken skjæres....
Gjest La Guapa Skrevet 28. juli 2003 #8 Skrevet 28. juli 2003 Vi har bestillt en bryllupskake som var hårreisende kostbar. Men vi forsvarer det ved å ta den sammen med kaffen FØR bandet begynner å spille! La Guapa
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #9 Skrevet 28. juli 2003 Vi dropper bryllupskake. Vi skal ha kaffe/ te og kransekakekonfekt. Og så ønsker vi heller å bruke penger på å avslutte festen med god nattmat.
ringblomst Skrevet 28. juli 2003 #10 Skrevet 28. juli 2003 Ikke krise at dere ikke har bryllupskake, men jeg hadde nok stusset over at det var en kake som manglet. Selv skal vi derfor ha bryllupskake.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #11 Skrevet 28. juli 2003 Vi hadde ingen bryllupskake, og dermed ingen oppskjæring av kake - vi ville ikke ha det. Men kaker og kaffe + avec hadde vi. Tok det før selve festen begynte med musikk o.s.v.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå