Gå til innhold

Strømpebukser som ruller ned

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har samme problem med alle tykke strømpebukser og leggings- de ruller ned og havner på lårene mine når jeg har gått et lite stykke. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme problem med alle tykke strømpebukser og leggings- de ruller ned og havner på lårene mine når jeg har gått et lite stykke. Noen som har tips?

Ikke veldig sexy, men fryktelig praktisk er å ta en litt stram, stødig truse utenpå. Da sitter i allefall stømpebuksene mine uten å gli ned. Kanskje det kan funke for leggings også, hvis du bruker dem som du skal, med en tunika eller en lang topp over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De kan også hende at de ruller ned fordi de er for små...

Det jeg bruker å gjøre er å kjøpe strømpebukser eller tights med bred kant øverst, det gjør at de ikke ruller ned like lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som lager strømpebukse med en liten gummikant øverst slik som på stayups??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kjøp dem i en større størrelse. Jeg hadde det samme problemet før, da jeg kjøpte strømpebukser i str. 38. Nå kjøper jeg str. 44-46 og de passer utmerket til tross for at jeg i alle andre klær bruker str. 36-38. Jeg lurer av og til på hva større jenter gjør når de skal ha strømpebukser, når lille jeg må opp i en såpass str...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...