theamoren Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 stort kjøkken med spisestue og kokeøy (29,2 m2) og stue på 24,2 m2 eller stor stue på 40 m2 med spisestue og kjøkken på 15,8
Gjest Bond Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Vel, det er jo veldig avhengig av interessene dine? Jeg hadde nok valgt større stue, rett og slett fordi jeg har mange bøker og det hadde vært fint å ha et 'lesehjørne' som er litt separat fra tv og sånt. Jeg er ganske gla i å lage mat også, synes bare at 19 m2 for kjøkken høres stor nok ut. I tillegg liker jeg tanken av å ha kjøkken litt separat, da får man rotet vekk fra synet når man har besøk
Gjest Marlo Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Mens jeg ville valgt stort kjökken. Som POM sier, det kommer ann på hva du liker best. Jeg elsker å oppholde meg på kjökkenet, å ha en kjökkenöy er min dröm og ikke minst en stor spiseplass. Stua oppholder jeg meg veldig lite om jeg har et kjökken jeg kan sitte i =)
theamoren Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2009 ja er jo sant det, kommer ann på hva jeg liker best, men vet ikke helt hva jeg liker, er vant til lita stue og lite kjøkken.. liker ikke være på kjøkkenet nå hvertfall, men om jeg får et kjempekoselig kjøkken med gode møbler så kan det være det snur. Lesehjørne har jeg også lyst på, og har tenkt å ha det i den ene enden av stue om det blir liten stue og stort kjøkken (stua blir litt avlang), men om stua hadde vært større hadde det jo blitt litt bedre.hadde jo det. Jeg er imot spisestue, syns den tar opp mye unødvendig plass og vi bruker den bare når vi har gjester. Hadde lyst på et stort kjøkken med kjøkkenbord og spisestue i ett. kjøkkenøy er så fint og praktisk, og jeg har lyst på et kjøkken uten så mye overskap, så da er skuffene i kjøkkenøya nyttige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå