Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Kort spm om sims 3.. har ikke tid til å lese gjennom sims 3 tråden:) Jeg har lagd ei jente som jeg spiller med. Har også lagd en gutt som jeg har lyst til å spleise sammen med denne jenta. Men hvordan får jeg det til?? Jeg får bare gått inn på ett og ett spill, og når jeg er inne på henne, er ikke han med i det spillet! sitter her driiit frustrert! Og en annen ting, hakker det en svart skjerm hos dere når dere bygger inne i huset? Lurer på om det er skjermen min det er noe galt med.. Som å spille på en hakket cd:/
Gjest Coarvi Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Nå er ikke jeg noen erfaren spiller så noen kan sikkert svare bedre, men du klarer ikke å ha en fest f.eks og håpe på at han/hun kommer? Jeg fikk hvertfall et hav av folk på besøk jeg aldri hadde truffet når jeg holdt fest hos simmene i kveld... Men sånn egentlig lurer jeg litt på det samme selv, for jeg vurderer om jeg skal lage et mannfolk til simmedama mi, og da må jeg jo vite hvordan de skal spleises sammen..
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Ja, dette var tungvint i det nye Sims. Velg å kopiere plassen, så lager du flere simmer. (Siden du allerede har laget den, ligger den i den "familieboksen" under kartet. Flytt dem inn i husene i nærheten, og pass på at du lagrer! Når du da holder over huset, så ser du hvem som bor der, og du kan velge å gå på besøk til den andre. Ellers er det en knapp til venstre på skjermen somgjør at du kan switche mellom de forskjellige simmene dine. Da velger du Rediger nabolag hvis du er inne i et annet spill. Dette ble jammen en krøkkete forklaring, men håper du skjønte hva jeg mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå