Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 nettbyprofilen min flommer over av smågutter i alderen 17-19.... er selv 33. skal jeg bare overse dem, eller svarer man høflig og takker for kompliment eller? blir litt småsprø av dette her :O
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Det er vel bare å ignorere dem det. Det gjorde jeg da jeg var på nettby.
fin_bil Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Har man på profil på slike nettsamfunn er vel det der noe man må godta, men bare å overse det og heller fokusere på det du er inne der for. Da jeg hadde profil der, syntes jeg det var ganske ubehagelig med slibrige kommentarer fra menn i f.eks 40 årene. Må innrømme at jeg sendte noen frekke kommentarer om at jeg kanskje var litt ung. Vet ikke om du har barn jeg, men du er vel i den alderen man lett kan bli stempla som milf. Det er noe med unge gutter og milfs
lovenemo Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor gi respons om du ikke er interessert? Blir for dumt spør du meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå