Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Jeg vært ansatt i et firma i ca. 3 år, en jobb utenom studiene. Det er en slik jobb man melder seg på forskjellige oppdrag rundt om i landet, så man bestemmer egentlig selv hvor ofte man vil jobbe. Uansett, jeg meldte meg på et oppdrag for ca. 1 mnd. siden, og fikk bekreftet at dette var OK. 5 dager før oppdraget får jeg mail i fra en av de ansatte i firamet jeg jobber for, som skriver at kunden ville utsette oppdraget èn uke fram. Dvs. at jeg ikke fikk jobbe den dagen jeg skulle, men jeg kunne få samme oppdrag èn uke fram i tid. Men jeg reiser på ferie dagen før, så det går dessverre ikke. Har jeg ingen rettigheter her? Nå får jeg ikke jobbe den dagen jeg skulle, og går glipp av lønna mi. Kan de bare utsette sånn uten videre?
Zzyzx Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Dette burde det stå noe om i kontrakten. Har du sett der?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Kontrakten har jeg mistet dessverre. Har flyttet 3 ganger i løpet av et par år. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå