Gjest Gjest_alwayshappy_* Skrevet 12. juni 2009 #1 Del Skrevet 12. juni 2009 Er lettet jeg.....hvor vanskelig kan det være å være kjærester egentlig....he-he, men kommunikasjonen var altfor dårlig mellom oss, og så var vel kanskje ikke innsatsviljen nok til stede? Men godt sakl det bli å slippe å høre negative kommentarer fra det sekundet man våkner:) JIPPI!!!! Tror jeg forblir singel jeg nå....he-he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afaia Skrevet 12. juni 2009 #2 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer Er deilig å bli singel når man virkelig vet at brudd var det rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #3 Del Skrevet 13. juni 2009 Er lettet jeg.....hvor vanskelig kan det være å være kjærester egentlig....he-he, men kommunikasjonen var altfor dårlig mellom oss, og så var vel kanskje ikke innsatsviljen nok til stede? Men godt sakl det bli å slippe å høre negative kommentarer fra det sekundet man våkner:) JIPPI!!!! Tror jeg forblir singel jeg nå....he-he Har det akkurat på samme måte. Bare negative kommentarer og ingenting av det jeg gjorde var bra nok. Hadde ikke tid til meg. Endelig har jeg lært å bruke hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 17. juni 2009 #4 Del Skrevet 17. juni 2009 Må innrømme at jeg er en smule misunnelig... *sukk* Nyt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå