Zzyzx Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 (endret) Det kan brukes på Nikon D60, men du vil ikke få autofokus med det. D60 har ikke fokusmotor i huset og er derfor avhengig av å ha dette i objektivet. Du får auutofokus med denne: http://www.prisguide.no/product.php?product_id=89076 Ikke så mye dyrere heller. Endret 12. juni 2009 av Zzyzx
Gjest nion Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Det kan brukes på Nikon D60, men du vil ikke få autofokus med det. D60 har ikke fokusmotor i huset og er derfor avhengig av å ha dette i objektivet. Du får auutofokus med denne: http://www.prisguide.no/product.php?product_id=89076 Ikke så mye dyrere heller. takk :D
Gjest nikonglad Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 takk :D Men du igjen, - den du viste meg linken om 70 -300, - hva er forskjell mellom den og 55-200 med vr objektiv?
Zzyzx Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 VR, eller altså bildestabilisering, og optisk konstruksjon. Den som det opprinnelig ble henvist til i overskriften på tråden har heller ikke VR. Men om valget står mellom de to så er 70-300 et soleklart valg når du har en D60 Er det du som har startet den andre tråden her også? I så tilfelle så vil jeg anbefale deg å kjøpe den med VR, så lenge økonomien tillater det.
Gjest linke Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 VR, eller altså bildestabilisering, og optisk konstruksjon. Den som det opprinnelig ble henvist til i overskriften på tråden har heller ikke VR. Men om valget står mellom de to så er 70-300 et soleklart valg når du har en D60 Er det du som har startet den andre tråden her også? I så tilfelle så vil jeg anbefale deg å kjøpe den med VR, så lenge økonomien tillater det. Ja, jeg er TS ..... og helt fersken, - jeg forstår din mening, - takk for det, skal undersøke litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå