alwayshappy Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Etter mye om og men har jeg endelig bestemt meg, jeg orket ikke mer, så nå har jeg gjort det slutt....vi hadde bare vært sammen i 6 mnd...... han ble skikkelig forbanna og mente at alt jeg har sagt i disse 6 mnd har vært løgn..... det går vel faktisk an at følelsene forandrer seg? Han tror ikke at jeg noensinne var forelsket i ham og mener at jeg aldri har vært glad i ham, så da var det vel bra at jeg gjorde det slutt? Merkelige greier......
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Tipper han bare er såret og vil såre deg like mye som du såret ham. Tror det er en ganske normal førstereaksjon.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har også gjort det slutt med en jeg var sammen med i ca seks måneder i kveld. Han lovte og lovte å komme til meg, men så viste det seg at det bare var tomme ord...han gadd aldri å fortelle noe om sitt liv eller involvere meg heller. Han har heller ikke giddet å si noe nå... Skal bli deilig å gå på sjekkern igjen. Blir nok ikke lenge singel. Fikk jo beskjed om å slanke meg også av han. (Men heller ikke det var jo bra nok) Så hadde jeg ikke problemer med å finne meg menn tidligere så får jeg det vel neppe nå som jeg er blitt så tynn!
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Synes ikke det var så merkelig, men heller en ganske normal reaksjon. Jeg ble også ganske brått og brutalt dumpa etter kort tid sammen med en fyr, og det føltes litt som eksen din beskriver. Jeg trodde vi virkelig hadde noe dypt, og det ga også han fullstendig uttrykk for hele tiden. Til han plutselig en dag fant ut at det ikke var noe der likevel. Jeg følte meg faktisk litt ført bak lyset, at han nok ikke var glad i meg (selv om han sa det) og at han aldri hadde vært ordentlig forelsket (selv om han hadde oppført seg som det og fått meg til å tro det). Sa det aldri til han da, men jeg tenker faktisk litt sånn fremdeles og. Har innsett i ettertid - og hørt fra andre - at han er typen som blir fascinert lett og gir så utrolig inntrykk av at han virkelig er involvert i dette.. før fascinasjonen plutselig går over. Følelser kan gå over ja, men selv er jeg typen som holder tilbake før er 110% sikker. Andre gir 110% før de er sikre på noe som helst. Om du er den typen så er det lett å føle seg litt lurt når det "plutselig" ikke var noe der likevel. I tillegg så sier folk mye rart når de blir såret, i et forsøk på å såre den andre parten tilbake. Tror ikke du skal holde noe av det mot han, men heller være den forståelsesfulle parten.
Anglofil Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Hvis han fremdeles har følelser for deg, så er det jo bare naturlig at han reagerer slik, mener nå jeg. Det er vel ikke så uvanlig at man blir såret når den andre parten slår opp? Og ja, hadde det skjedd meg, så hadde stilt meg tvilende til deg jeg også. Mvh Yvonne
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Etter mye om og men har jeg endelig bestemt meg, jeg orket ikke mer, så nå har jeg gjort det slutt....vi hadde bare vært sammen i 6 mnd...... han ble skikkelig forbanna og mente at alt jeg har sagt i disse 6 mnd har vært løgn..... det går vel faktisk an at følelsene forandrer seg? Han tror ikke at jeg noensinne var forelsket i ham og mener at jeg aldri har vært glad i ham, så da var det vel bra at jeg gjorde det slutt? Merkelige greier...... Jeg tror heller ikke at du på noe som helst tidspunkt har elsket fyren. da hadde ikke forholdet vert over på så kort tid. Det virker MYE mer sansynlig at han elsker deg for å si det sånn.
*Numi* Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Jeg tror heller ikke at du på noe som helst tidspunkt har elsket fyren. da hadde ikke forholdet vert over på så kort tid. Det virker MYE mer sansynlig at han elsker deg for å si det sånn. Nå må du skille mellom å være forelsket og å elske da, brutal_mann. TS sier jo i innlegget du siterer at han ikke tror hun var forelsket i ham eller glad i ham. Men ellers er jeg nok enig i at TS ikke kom til punktet der hun elsket ham, men det sier hun jo heller ikke at hun gjorde. Men TS, jeg skjønner (eks)kjæresten din. Jeg var av og på med eksen min lenge, han skulle flytte til byen min osv osv, og plutselig sluttet han å ta kontakt med meg. Jeg var også ganske skeptisk til om han noen sinne hadde elsket meg eller vært oppriktig glad i meg en stund etterpå. Så det er nok bare en helt naturlig reaksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå