lille_mei Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Har dere noen erfaringer eller sett noen tester på disse bjørnene?
Fallen Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 De smaker som godteri og er laget for barn.. Forskjellige smaker på alle fargene..
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Såvidt jeg husker inneholder de aspartam, slikt holder jeg meg unna og ville aldri gitt det til barn!
lille_mei Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2009 Såvidt jeg husker inneholder de aspartam, slikt holder jeg meg unna og ville aldri gitt det til barn! Hva er det? Og hvorfor er det skadelig? Jeg har kjøpt dem i dag... Noen andre forslag til gode vitamin kilder?
Juso Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 De er kjempe gode, men har aldri hørt at de er skadelig. Cola zero inneholder jo også aspartam da. Aspartam er et kunstig, ikke-karbohydrat type intenst søtningsstoff. Det er også 160 ganger søtere enn vanlig sukker.
Navnløs Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Jeg tåler dem ikke fordi de inneholder maltitol. Kan derimot anbefale Animal Parade. De er uten kunstige søtstoffer og smaker kjempegodt! Har prøvd både multivitaminer i ulike smaker (liker drue best), c-vitaminer, sink, Kid Greenz og Bifidus. Kjempegode alle sammen og fungerer til det de skal. Du får dem hos de aller fleste helsekostbutikker. (Life, Sunkost etc.) De er beregnet på barn, ja. Men det er bare å ta to Vitaminer er stort sett dyrt, men når det gjelder dette vil jeg heller ta noe som smaker godt og som inneholder naturlige saker og ting + har riktig kombinasjon slik at det blir tatt opp godt i kroppen. Hørtes ut som en reklame dette her, gitt. Hehe. Men anbefales altså!
Pemille Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 (endret) Gode. Jeg får alltid lyst på tre. Men det er jo ikke lov. Hihi. Jeg har godtestopp, så synes det er riktig så stas å få nestengodis hver dag. Er litt skeptisk siden det er noe kunstig søtstoff, men drikker uansett cola light i ny og ne, så jeg tror ikke det er vitaminbjørnene som tar knekken på meg i så tilfelle. Endret 13. juni 2009 av Pemille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå