Monstermagnet Skrevet 28. juli 2003 #1 Skrevet 28. juli 2003 det er snakk om hvem var den eldste og yngste du har hatt sex med...men hvem er den største...og minste, min egen erfaring er ei jente som var 250 cm3, og minste var 160 cm3. den som var 250 cm3 var ikke god i det hele tatt, altfor hul, men 160 cm3 var ganske stram.
Joplaya Skrevet 28. juli 2003 #2 Skrevet 28. juli 2003 Jeg er ok i matte, men når det kommer til volumberegning sier jeg pass!
Gjest Liten Skrevet 28. juli 2003 #3 Skrevet 28. juli 2003 he he... åpenbart flere enn meg som har det litt for rolig på jobb i fellesferien!
Gjest celine Skrevet 28. juli 2003 #4 Skrevet 28. juli 2003 det er snakk om hvem var den eldste og yngste du har hatt sex med...men hvem er den største...og minste' date=' min egen erfaring er ei jente som var 250 cm3, og minste var 160 cm3. den som var 250 cm3 var ikke god i det hele tatt, altfor hul, men 160 cm3 var ganske stram.[/quote'] Det jeg lurer på da er: Hva i huleste sa disse jentene da du målte dem??? :o
Joplaya Skrevet 28. juli 2003 #5 Skrevet 28. juli 2003 Det jeg lurer på da er: Hva i huleste sa disse jentene da du målte dem??? :o Tipper de var travelt opptatt med å fake orgasme
Monstermagnet Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2003 Det jeg lurer på da er: Hva i huleste sa disse jentene da du målte dem??? :o De sa fill me up baby!! Ettersom jeg ikke helt forsto hva de mente så ba jeg dem stå på hodet en stund mens jeg hentet desilitermålet fra kjøkkenet. Fylte så vagina opp med vann helt til det rant over. Deretter helte jeg det over i desilitermålet igjen og leste av. Kan det bli enklere?
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #7 Skrevet 28. juli 2003 Men det viktigste spørsmålet i alle måledebatter gjenstår: Starter du å måle fra oversiden eller undersiden?
Leo Skrevet 28. juli 2003 #8 Skrevet 28. juli 2003 Vet ikke hvem jeg synes mest synd på, jeg; Monstermagnet eller damene... Og, hvordan fikset du omregningen fra dl. til m3? Kan ikke ha vært lett for en på ditt nivå!
Monstermagnet Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2003 Vet ikke hvem jeg synes mest synd på, jeg; Monstermagnet eller damene... Og, hvordan fikset du omregningen fra dl. til m3? Kan ikke ha vært lett for en på ditt nivå! Noen har visst ikke skjønt ironien her.... Og man må være på et ganske lavt intelligensnivå for å unngå å se den... :blunke:
Leo Skrevet 28. juli 2003 #11 Skrevet 28. juli 2003 Denne smiley'en benytter jeg ofte når jeg skriver noe i fullt alvor... Føler ofte at den passer da... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå