Gå til innhold

gjennomsnittet...hmm

Fremhevede innlegg

Gjest Henriette27
Skrevet

Jeg har latt meg forbause over at gjennomsnittet viser seg å være sånn ca 14 cm..ikke fordi størrelsen betyr all verden for meg,men jeg lurer på om dette virkelig kan stemme?Min siste partner ville absolutt at jeg skulle måle penisen hans og den var rett i overkant av 14cm målt på oversiden.Alikevell kan jeg si med sikkerhet at dette er den minste jeg har vært borti(uten at jeg syns den var sånn kjempeliten av den grunn) og jeg har hatt ca 15 partnere...kan det virkelig være tilfeldig at alle jeg har hatt sex med har hatt over gjennomsnittet??

Har andre jenter lignende erfaringer?

Drammensjente:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har latt meg forbause over at gjennomsnittet viser seg å være sånn ca 14 cm..ikke fordi størrelsen betyr all verden for meg,men jeg lurer på om dette virkelig kan stemme?Min siste partner ville absolutt at jeg skulle måle penisen hans og den var rett i overkant av 14cm målt på oversiden.Alikevell kan jeg si med sikkerhet at dette er den minste jeg har vært borti(uten at jeg syns den var sånn kjempeliten av den grunn) og jeg har hatt ca 15 partnere...kan det virkelig være tilfeldig at alle jeg har hatt sex med har hatt over gjennomsnittet??

Ja, dette er nok veldig tilfeldig. :) Du må også huske at det er veldig vanskelig å ta det på øyemål, ettersom gutta varierer også i kroppsstørrelse og tykkelse, noe som gjør at lengden kan lyve litt. Jeg har målt to kjærester, og jeg var overbevist om at han ene var lenger enn han andre. De var akkurat like lange. Jeg ble lurt ettersom han ene var tynnere både i kroppsform og penis. Så jeg trodde han var lenger. Ikke det at det har noe å si, for jeg hadde det like bra med begge. 14 cm er bare EN cm under gjennomsnittet, så jeg vil ikke si den er liten engang, og langtifra kjempeliten. Da har man et ganske sært syn på penisstørrelse, mener nå jeg. Den medisinske betegnelsen på liten er under 12 cm. Under 7 snakker man om mikropenis.

Skrevet

For det første så sies det at for å måle "rett" i alle fall slik de har målt i de undersøkelsene som "gjenomsnittet" har kommet frem i, skal man måle fra siden av penis og frem til toppen av penishodet...Gjennomsnittstall blir vel ofte litt rart da, å er jo ikke sånn nødvendigvis at de fleste har 15 cm....Måler man 3 karer og to stykk har 18, mens den tredje har 12, så blir jo gjenomsnittstallet 16 (så sant jeg regner rett hehe), selv om flertallet av de er større enn 16...

Gjest Henriette27
Skrevet
Ja, dette er nok veldig tilfeldig. :) Du må også huske at det er veldig vanskelig å ta det på øyemål, ettersom gutta varierer også i kroppsstørrelse og tykkelse, noe som gjør at lengden kan lyve litt. Jeg har målt to kjærester, og jeg var overbevist om at han ene var lenger enn han andre. De var akkurat like lange. Jeg ble lurt ettersom han ene var tynnere både i kroppsform og penis. Så jeg trodde han var lenger. Ikke det at det har noe å si, for jeg hadde det like bra med begge. 14 cm er bare EN cm under gjennomsnittet, så jeg vil ikke si den er liten engang, og langtifra kjempeliten. Da har man et ganske sært syn på penisstørrelse, mener nå jeg. Den medisinske betegnelsen på liten er under 12 cm. Under 7 snakker man om mikropenis.

Enig i det meste av det du sier,men jeg merker alikevell på hender og munn hvordan de er størrelsemessig;-) hvor lange var de to du målte forresten?

Gjest Gjest
Skrevet
Enig i det meste av det du sier,men jeg merker alikevell på hender og munn hvordan de er størrelsemessig;-) hvor lange var de to du målte forresten?

Sorry... hender og munn eller noen som helst andre kroppsdeler har noe som helst korrelasjon til penis. Det kan jeg bevitne. ;)

De to jeg målte var vel et sted mellom 12 og 13 cm, mener jeg å huske.

Gjest Henriette27
Skrevet
Sorry... hender og munn eller noen som helst andre kroppsdeler har noe som helst korrelasjon til penis. Det kan jeg bevitne. ;)

Var ikke det jeg mente,jeg mente at med mine egne hender og munn kan jeg bedømme størrelsen....ikke på centimeteren,men forholdet guttene i mellom..og jeg kan si med ganske stor sikkerhet at den på 14 nok er den minste jeg har vært bort;-)

Gjest Tore30
Skrevet

Innleggene dine skurrer.Du virker ikke særlig opptatt av størrelsen og dermed ikke særlig interesert i å måle peniser.Dermed må det ha vært guttene selv som har villet latt seg måle,og det tviler jeg på når dem hadde såpass små som 12-13cm.

For meg virker det som du er ute etter å "trøste" og beskytte menn med liten penis,eller du er mann og har liten selv.

Tror Henriette har rett i det hun skriver jeg

Gjest Gjest
Skrevet
Innleggene dine skurrer.Du virker ikke særlig opptatt av størrelsen og dermed ikke særlig interesert i å måle peniser.Dermed må det ha vært guttene selv som har villet latt seg måle,og det tviler jeg på når dem hadde såpass små som 12-13cm.

For meg virker det som du er ute etter å "trøste" og beskytte menn med liten penis,eller du er mann og har liten selv.

Tror Henriette har rett i det hun skriver jeg

Tro hva du vil. En 12-13 cm er ikke en liten penis, så hvorfor skulle jeg trøste dem? Jeg var sammen med begge over lang tid, og de var blitt trygge på meg.... noen gutter tenner på å bli målt. Hvorfor skal dette være forbeholdt de store? For meg har størrelse ingenting å si, det kan jeg si med hånd på hjertet. :)

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

For dere jenter som vil ha en stor en..så finn dere en høy slank mann....vet av erfaring at det ikke slår feil;-)

Gjest Gjest
Skrevet
For dere jenter som vil ha en stor en..så finn dere en høy slank mann....vet av erfaring at det ikke slår feil;-)

Statistisk sett er det en forskjell på høye og lave menn når det kommer til penislengde, men den er marginal. Jeg er selv høy og slank og er én kjempestor cm over snittet. Hvorfor det skulle gjøre meg til noen bedre elsker forstår jeg ikke, og er det det estetisk det handler om hadde det faktisk vært bedre om jeg var lavere. Da ville den jo i det minste sett større ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...