Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #1 Skrevet 28. juli 2003 Jeg kan til tider ommøblere 1 gang i uken. Har to 3-setere som av og til står mot hverandre, noen ganger i vinkel, eller jeg deler den opp i to sittegrupper. Det kommer seg vel av at jeg drar frem møblene når jeg vasker, og da er jeg jo så godt i gang .... Folk synes jeg er sprø :-?
Arwen Skrevet 28. juli 2003 #2 Skrevet 28. juli 2003 Ommøblerer aldri, kan godt hende jeg flytter på noen ting hvis jeg skal ha masse besøk og må lage mer plass eller noe (måtte det i den gamle leiligheten, tror ikke det trengs her) eller at jeg flytter på småting for å få plass til juletreet. Omøblere en gang i uka? :o høres stressende ut synes jeg..
Kaktus Skrevet 28. juli 2003 #3 Skrevet 28. juli 2003 Har ikke så mange valgmuligheter i stua vår, så det blir ikke så mye ommøblering nei.
Fakse Skrevet 28. juli 2003 #4 Skrevet 28. juli 2003 Søker hele tiden å ha den mest optimale og praktiske plasseringen av møbler, og ommøblerer derfor aldri med mindre vi har fått et nytt møbel som trenger plass eller har funnet en bedre måte å stette møblene på. Blir ikke lei avhverken plassering av møbler eller gardiner... Praktisk
Barbie Skrevet 28. juli 2003 #7 Skrevet 28. juli 2003 I følge gubben: Hele tiden! Jeg synes det er moro og forandre litt nå og da.
Snupi Skrevet 29. juli 2003 #8 Skrevet 29. juli 2003 Aldri. Enkelt og greit! Syns det er bra slik det er.
Gjest Tex Skrevet 30. juli 2003 #10 Skrevet 30. juli 2003 Jeg elsker forandring, men min mann gjør det IKKE så da må jeg moderere meg litt.... *Tex kribler i bena ved tanken på ommøblering*
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #11 Skrevet 30. juli 2003 Aldri. Men da jeg besøkte mine svigerforldre så var det ofte ommøblert. Min egen mor gjør det nok også, men ikke så ofte. Innbiller meg derfor at dette er noe gamle kjerringer(husmødre) driver på med.
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #13 Skrevet 31. juli 2003 I stua får møblene stå i fred. Etter et par år med mindre justeringer fant vi det som etter min mening er den eneste måten å gjøre det trivelig der på. I kjellerstua derimot... Der ommøblerer jeg ofte, ca hver gang jeg støvsuger under salongen :blunke:
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2003 #14 Skrevet 31. juli 2003 Sjelden! De fleste møblene våre er kjøpt nettopp for den veggen eller den plassen der de står. Er egentlig fornøyd med tingene slik de er. Skulle vel bare mangle, ettersom det er jeg som har bestemt hvordan ting skal være. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå