Gå til innhold

usikkerhet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

samboeren min er veldig sjalu. Han er redd han ikke er bra nok for meg og tilfredstiller meg på alle punkter. Noe han gjør, og som jeg forteller han veldig ofte. Jeg er åpen og har ingen hemmeligheter. Han sier veldig ofte at jeg hadde hatt det mye bedre sammen med en annen. En gutt som var/er mere sikker på seg selv osv. Samtidig sier han at han vet at jeg elsker han... Når han ordlegger seg slik,blir jeg usikker på om han virkelig vil ha meg...

Hva skal jeg gjøre??

Noen ganger kan jeg gå å tenke om jeg gjør det rette ved å bli hos han eller om jeg skal gjøre det slutt.. Vi har vært sammen og samboere i 4mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å fortelle ham at han faktisk gjør deg usikker på om han bryr seg når han sier slikt???

Si at du gjerne vil være sammen med ham - det er derfor du er det, men at du ikke kan være noen god støtte om han gjør deg utrygg også... Du kan jo si at det ikke spiller noen rolle om han ikke er verdens mest selvgode menneske bare han viser deg at han er glad i deg :blunke:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enten har han ikke selvtillit i det hele tatt, eller han prøver å bli kvitt deg!!!!!!

Jeg gjetter på det første (for din skyld) og det er heller ikke noe ok alternativ. :cry: For det kan sikkert være vanskelig å dele bolig med en som ikke har noen tro på seg selv. Kanskje derfor han ikke har noen tro på dere heller??????

Hvis du virkelig VET at dette er drømmemannen, få det til å fungere!!!!!!!

Hvis du tviler, ville jeg ha dumpet han! :roll:

For du har nok bare sett toppen av isfjellet enda!!!!!!

UNN deg noe bedre! :D

ELLER; gjør deg klar for mer frustrasjon, usikkerhet og mas!!!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldig anonym

Sammen og samboere i fire måneder?

Hvis det er så, så er dere bare i startfasen.

Om du klarer det, så foreslår jeg å se tiden an.

Da vil du kanskje se hva slags vei det utvikler seg.

Det var bare noen tanker en sen kveld.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...