Caramba Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for det, Ephemra! Kanskje jeg skal komme i gang med dagbok etterhvert. Nå driver vi å flytter så det blir lite internett, men snart er vi på plass i huset vårt og da kanskje jeg får ånden over meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 16. august 2009 #22 Del Skrevet 16. august 2009 Næmmen!!! Har du blitt tvillingmamma! :-) GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 20. august 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 20. august 2009 Takk for det, Samba! Ja, jeg er tvillingmamma og har overlevd 2 1/2 måned så langt, he he. det går faktisk ganske bra og er ikke så slitsomt som jeg hadde ventet. Vi har til og med begynt å få litt rutiner på legging og får dem i seng i 20-tiden. Herlig å få kvelden sin tilbake. Håper alt er fint med deg. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 26. august 2009 #24 Del Skrevet 26. august 2009 Endelig fikk jeg somla meg inn hit!!! Må legge igjen et lite spor så du kommer på mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå