Gå til innhold

glemt passord på gmail

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet

Jeg har glemt passordet på gmailen min.Og hadde ikke skrevet inn en "ekstra epost adresse" når jeg opprettet den.Hvordan får jeg åpnet mailen min da? :(

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet
Under registreringen ble du bedt om å velge eller skrive et spørsmål som bare du vet svaret på. Det måtte hvertfall jeg når jeg laget en adresse der for et par uker siden.

Jeg kom hvertfall inn på det via denne linken

https://www.google.com/accounts/ForgotPassw...il&fpOnly=1

Takk for svar.

Ja jeg fikk fram spørsmålet mitt..Problemet mitt er at spørsmålet var såppas "avansert" at jeg helt har glemt mitt eget svar..Helt teit.Lenge siden jeg har brukt kontoen min.Men nå må jeg inn på den for å lese en spesiell mail jeg har fått.. :(

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg? :(

Skrevet

Tviler på at noen her kan hjelpe deg da. Men du kan jo alltids kontakte google/gmail og spørre om det er noe de får gjort.

Men ærlig talt, det hemmelige spørsmålet som blir stilt skal jo være formulert sånn at du vet svaret:P

Skrevet

Hvis du ikke brukte alternativ e-postadresse eller husker svaret på kontrollspørsmålet, er det nok bare regressiv hypnose eller et plutselig hukommelsesglimt som kan gi deg tilbake tilgang til g-mailadressa di.

Bedre lykke neste gang. Kanskje du kommer på det en gang i løpet av de kommende år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...