Gjest Gjest_Annelin_* Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hei.. Håper noen kan gi meg råd og veiledning når det gjelder dette: Jeg og forloveden min har vært sammen i 6 år og vi har det greit,hatt en problemer tidligere men vi vil gjerne få dette til å funke,har et barn i tillegg på 4 år.Saken er den at jeg har begynt å lure på om alt er som det skal med tanke på hans følelser til meg...Vi har aldri noe intimt sammen lenger,når vi legger oss ligger vi med ryggene mot hverandre,tar aldri på hverandre eller roser hverandre.Vi har sex ca 2-3 ganger i mnd,av og til ennå mindre Slik har det vært de siste 2 årene,om ikke lenger.Jeg tenkte dette var en overgang,og prøvde det jeg var god for...Tok intiativ ofte men han hadde alltid en unnskyldning,så nå har jeg slutta helt å prøve.Rollene har snudd litt,jeg har ikke lyst til å være nær han på samme måte som før fordi jeg føler at det er pga meg,at jeg ikke er god nok,pen nok osv.Dette tærer veldig på selvtilliten,føler ikke vi har noenting sammen lenger.Jeg elsker han av hele mitt hjerte og vil ikke være uten han men samtidig så må ting snart snu ellers orker jeg ikke stort lenger,blir trist av hele greia What to do??
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 vis han det du har skrevet her, og spør om hvordan han føler det er. SNAKK SAMMEN!
Juso Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Enig. Ta en prat og spør hva han tenker og føler om dette. Da får du nok et svar på hva som er "problemet"
Gjest Gjest_Annelin_* Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Takk for svar... Jeg har prøvd mange ganger,å spørre hva som er problemet. Han sier bare at det har ikke noe med meg å gjøre,at han bare er sånn.At han ikke har noe særlig behov og bla bla bla.... Men det tror jeg lite på ettersom han ikke var sånn i begynnelsen på forholdet. Blir gal av å tenke på det..
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Dette høres ut som meg og eksen min. Jeg er glad jeg kom meg bort, for det gikk på selvtilliten løs. Jeg følte meg stygg, og ikke bra nok. Sannsynligvis er det et problem i forhold til følelsene hans, når han svarer deg slik, og likevel ikke forandrer på ting når du spør ham om hva som er problemer.
Juso Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Har hatt det slik selv faktisk, og har tenkt flere ganger at nå må jeg komme meg helskinnet ut av det, før det blir for sent. Selvfølgelig har han behov for å ha sex med deg. Tror kanskje han hadde gjort det slutt for lenge siden om han ikke hadde hatt noe behov. Kanskje dere skal ta en liten "pause"? Bli enige om at dere kan være borte fra hverandre en stund. Kanskje det er greit, for da får dere begge tenkt over forholdet.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Kanskje samlivsterapi kan være til hjelp?
Juso Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Kanskje samlivsterapi kan være til hjelp? Ja. Det kan dere jo kanskje prøve ut?
Gjest Gjest_Annelin_* Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Tuuusen takk for svar..merka jeg ble litt letta nå. Samlivsterapi er jo en kjempegod ide,det er ivertfall verdt å prøve. Vil virkelig ikke miste han og føler ikke han vil miste meg heller for de gangene jeg har slitt med dette på det værste så har jeg holdt meg for meg selv og da snur han med en gang og ber omtrent på sine knær om at jeg ikke må gå,men det varer jo ikke så lenge da....Håper vi kan få det til. Noen som vet hvordan jeg går frem for å bestille en time,og er det veldig dyrt? :gjeiper:
Juso Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Høres nesten ut som meg og kjæresten min, hehe. Men du kan trøste deg med at det er mange her som vet hvordan du har det. Spør om han er villig til å være med deg på samlivsterapi, sånn at dere kan snakke ordentlig sammen. Når det gjelder hvordan du skal gå fram for å bestille time, så kan du jo bare gå inn på google og søke på samlivsterapi i nærheten av der du bor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå