Fun Light Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Jeg oppbevarer tørkestativene mine ute på verandaen.. Noe som viser seg å være ganske dumt, siden de ruster. Men nok om det! Jeg trenger nye, og vil gjerne ha med vinger. Lenge siden jeg kjøpte de jeg har nå, husker ikke hvor jeg kjøpte de. Ser det er mye billig på ulike butikker, men holder de mål? Noen tips om hvor jeg burde handle?
Grønt blad Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Mitt er fra Nille og kostet mellom 100 og 150 kroner. Jeg har hatt det i snart fire år nå, og det har holdt seg bra og jeg er veldig fornøyd. Jeg tørkere dog bare inne, så vet ikke hvordan det "oppfører" seg ved utebruk.
Fun Light Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 Jeg tenker å oppbevare de inne fra nå av, blir vanskelig å finne noe som holder seg over tid utendørs tror jeg
Gjest Bond Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Vi kjøpte fra IKEA og har hatt den mange år også Synes det fungerer ganske bra fortsett.
Gjest SmallTalk Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har et ved "vinger" fra Europris som hittil virker relativt solid og stabilt. Har ikke inntrykk av at det ruster særlig fort heller (men da oppbevarer ikke jeg tørkestativet ute).
Gjest antigartner Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Jeg kjøpte et på OBS for 15 år siden. Det er fremdeles i svært jevnlig bruk både ute og inne. Det har ikke vært lagret utendørs over lengre tid, så om det har lett for å ruste vet jeg ikke. I tillegg til at det har overlevd lenge har det en annen "finesse" jeg setter stor pris på, nemlig at vingene er så lange at de overlapper hverandre når stativet er sammenslått. På den måten slipper jeg at den ene vingen ramler utover når stativet er stablet inn i kottet der det gjemmes når det ikke er framme. (Legger den "øverste" vingen over den "underste" slik at sistnevnte holdes på plass.)
Kakee Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har et ved "vinger" fra Europris som hittil virker relativt solid og stabilt. Har ikke inntrykk av at det ruster særlig fort heller (men da oppbevarer ikke jeg tørkestativet ute). Jepp, jeg har også et fra Europris, og det er helt ok. Tror det kosta 150,- eller noe.
11kr Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Jeg kjøpte på Jernia, ligger på rundt 100 - 200. husker virkelig ikke.
Grønt blad Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Jeg kjøpte et på OBS for 15 år siden. Det er fremdeles i svært jevnlig bruk både ute og inne. Det har ikke vært lagret utendørs over lengre tid, så om det har lett for å ruste vet jeg ikke. I tillegg til at det har overlevd lenge har det en annen "finesse" jeg setter stor pris på, nemlig at vingene er så lange at de overlapper hverandre når stativet er sammenslått. På den måten slipper jeg at den ene vingen ramler utover når stativet er stablet inn i kottet der det gjemmes når det ikke er framme. (Legger den "øverste" vingen over den "underste" slik at sistnevnte holdes på plass.) Slik er det på mitt stativ også, og jeg er veldig glad i den funksjonen. Skulle jeg kjøpt et nytt tørkestativ, så ville jeg så langt det skulle være mulig prøve å få et med den finessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå