LykkeAmelia Skrevet 12. juni 2009 #1 Del Skrevet 12. juni 2009 Og jeg kan nesten ikke vente! Gleder meg! Andre som skal kose seg alene i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. juni 2009 #2 Del Skrevet 12. juni 2009 Og jeg kan nesten ikke vente! Gleder meg! Andre som skal kose seg alene i kveld? Jepp, blir mat,godis og Tv i kveld for min del, prøve noe mer sosialt i morgen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest u Skrevet 12. juni 2009 #3 Del Skrevet 12. juni 2009 Jepp - date med tv, film senere.... og godt har nettopp laget meg marinert svinefilet og pasta med cherrytomater, parmesan, basilikum(fra hagen) og god olje med litt sukker og salt :P Derimot tror jeg morgen dagen bringer full fart Kos dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeAmelia Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juni 2009 Kos dere masse! Skal i bursdagsfest i morgen , og da er det egentlig helt topp å vær alene å slappe av i dag Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 12. juni 2009 #5 Del Skrevet 12. juni 2009 jepp, idag er det meg og sofaen+litt snop som har en perfekt date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå