Gjest Gjest_mona_* Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Handler endel ringer og smykker fra H&M, men nå begynner jeg å bli lei, de blir så fort stygge... etter å ha gått med ringene et par kvelder begynner sølv- eller gullbelegget å gå av og bli erstattet med en stygg, bronselignende farge. Ringene gir også fra seg et eller annet slik at fingrene mine blir grønne der ringen har vært. Er dette noe å gjøre med, eller skal det bare være slik? :klø:
Nuith Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Dekke dem med blank neglelakk eller hobbylakk hjelper en stund, iallefall...
amare Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 så smart.. det beste er vel egentlig å lakke dem med en gang da, go opprettholde fargen også.. hmm jeg har hørt at siden det bare er jugel så er det ingeting å gjøre:(
Gjest ~VanDora~ Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Grønnfargen du får rundt fingrene dine er pga det er juggel du bruker. Fikk selv grønnfarge etter et "sølvarmbånd" jeg fikk av en slektning
Gjest Gjest_mac_* Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Dekke dem med blank neglelakk eller hobbylakk hjelper en stund, iallefall... Finnes det klar hobbylakk? Og hva spør jeg om i hobbybutikken?
Miel Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Kjøp ekte...? Sølv trenger ikke å være så fryktelig dyrt, jeg har en del ringer og øredobber som ikke har kostet mer enn 100-200 kroner. Det er også mange butikker som selger juggel av bedre kvalitet enn HM, både Accessorize og Glitter for eksempel.
Gjest Gjest_mac_* Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Joda, jeg kunne selvsagt kjøpt ekte, men jeg syns ringene som selges på H&M ofte har et veldig fint design, og jeg vet ikke hvor man får tak i sølvringer i oversized og med spesielt design? Foruten å gå til smykkedesignere selvfølgelig, og det blir fort dyrt for en student
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Joda, jeg kunne selvsagt kjøpt ekte, men jeg syns ringene som selges på H&M ofte har et veldig fint design, og jeg vet ikke hvor man får tak i sølvringer i oversized og med spesielt design? Foruten å gå til smykkedesignere selvfølgelig, og det blir fort dyrt for en student Arts & Crafts har mye kult. Synes også gateselgere ofte har mye fint i sølv. Jeg har også kjøpt kjempestilige sølvsmykker i Hellas, der er det billig.
Mischa Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 Det er desverre slik det er med "juggel" ja.. Uekte tåler verken fukt, vann eller sterkt sollys - så med en gang man begynner å bruke smykkene så blir de faktisk stygge.. Må si meg enig med de andre her, kjøp ekte eller hold deg til materialer som holder bedre som plast/tre/glass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå