Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Snart skal jeg ut på reise og da får jeg muligheten til å gå innom tax freen. Men akkurat nå veit jeg ikke helt hva jeg ska kjøpe. Er det noen som har noen gode handletips til hva jeg burde få med meg bra tax freen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på hvem du er og hva du trenger. Taxfree er jo 'bare' et veldig stort parfymeri med litt lavere priser.

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Tax free er humbug.

Sprit og sigaretter er det du bør få med deg;)

Jeg har en inngrodd vane med å kjøpe Biotherms bodylotion på tax free, for den er alltid på "tilbud" og er den beste i verden. Liker deodoranten deres og.

Men man får det jo like billig på nettbutikker! Samme med alt annet, egentlig.

Eneste problemet der er toll/moms, så jeg ville benyttet anledningen til å hamstre ting som koster over 200kr.

De har ofte fine øyenskyggepaletter fra Dior etc, og kombi-pakker med mascara, kajal og øyensminkefjerner fra ulike merker som blir bittelitt billigere enn å kjøpe det hver for seg. Lancome, Dior og YSL sine mascaraer og kajaler er veldig gode.

Parfyme er jo også en tax free-klassiker.

Du må jo bare kjøpe det du vil ha og trenger :)

Men som sagt så er det ikke så uhyre mye å spare, så det er ikke vits i å gå helt bananas og kjøpe bare for å kjøpe på en måte.

Skrevet

Du burde handle sminke, for det tror jeg ikke er like dyrt som det er i vanlige butikker?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...