Gjest Marlo Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Tenkte jeg skulle sette Ellen til opptak da jeg har en avtale i byen i dag, men til min store fortvilelse så går det ikke noe Ellen i dag Er det pga sommeren (håper på det) eller er tatt av for godt?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Det lurer jeg 'å på! Tok opp i går og da sendte de kun én episode, istedenfor dobbeltepisodene som de vanligvis sender.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Det lurer jeg 'å på! Tok opp i går og da sendte de kun én episode, istedenfor dobbeltepisodene som de vanligvis sender. Det ser ut som om de kun sender repriser i USA for tiden, f.eks. sendte de nettopp episoden hvor Portia var der. Regner med at det er pause her på grunn av ferie. Håper i alle fall del. Går vel an å sende en mail til TV2 og høre med dem?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Bra hun er vekk, hun er ikke noe morsom.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Uenig der, deluxe. Kan da heller ikke spille så stor rolle om det er et program på TVen du ikke liker? Er da bare å skifte kanal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå