Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juli 2003 #1 Skrevet 28. juli 2003 Den 11 august starter Hotel Cæsar igjen. er det mange her som følger med på den? Jeg synes det er kjekt å se på. Samboeren likte det ikke før, men han har fått litt sansen for det nå.
MarianneE Skrevet 28. juli 2003 #2 Skrevet 28. juli 2003 11. August? Hurra!!! Gleder meg allerede, jeg!
VesleBråka Skrevet 28. juli 2003 #6 Skrevet 28. juli 2003 Det er såå dårlig.. skuespillerne burde få anti-amanda alle som en..og manusforfatterne.. jeg nekter å se på det pisset. Med litt flaks sender en annen kanal Raymond eller noe når det står på som verst og hvis jeg VIL se tv på det tidspunktet! 1
Dixie Skrevet 31. juli 2003 #7 Skrevet 31. juli 2003 pleier å se på det når jeg trener jeg..... Vips så har jeg steppet i 25 min... Føler det er en form for effektiv tv-titting. Bra det begynner snart, så kommer jeg i form igjen!!!
Ruby Skrevet 31. juli 2003 #8 Skrevet 31. juli 2003 JIPPI! Gleder meg til alle intriger som kommer jeg..... og venter spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå