Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juli 2003 #1 Del Skrevet 28. juli 2003 Den 11 august starter Hotel Cæsar igjen. er det mange her som følger med på den? Jeg synes det er kjekt å se på. Samboeren likte det ikke før, men han har fått litt sansen for det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juli 2003 #2 Del Skrevet 28. juli 2003 11. August? Hurra!!! Gleder meg allerede, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. juli 2003 #3 Del Skrevet 28. juli 2003 :oops: Ja, jeg følger med.. Desverre.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. juli 2003 #4 Del Skrevet 28. juli 2003 *plystre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celiasse Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 YESS!!! Endelig. .noe å se på igjen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 28. juli 2003 #6 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er såå dårlig.. skuespillerne burde få anti-amanda alle som en..og manusforfatterne.. jeg nekter å se på det pisset. Med litt flaks sender en annen kanal Raymond eller noe når det står på som verst og hvis jeg VIL se tv på det tidspunktet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 pleier å se på det når jeg trener jeg..... Vips så har jeg steppet i 25 min... Føler det er en form for effektiv tv-titting. Bra det begynner snart, så kommer jeg i form igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 31. juli 2003 #8 Del Skrevet 31. juli 2003 JIPPI! Gleder meg til alle intriger som kommer jeg..... og venter spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå