makeupdiva Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har lyst til å utdanne meg til hudpleier,og har ingen mulighet til å flytte. Siden jeg bor i tr.heim er den eneste plassen jeg kan få denne utdannelsen hud og spa akademiet. Jeg har hørt noe negativt om denne skolen,blant annet at mange slutter. Stemmer disse ryktene? Hvordan er skolen egentlig?
makeupdiva Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2009 Dytt!! Ingen som har noen erfaringer?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Hei. Jeg har selv ikke gått der så kan ikke snakke av personlig erfaring,Men jeg har snakket med flere som har vært elver ved denne skolen i ulike kull,og det er veldig hardt,ikke bare skole messig men psykisk. Har hørt mye negativt om en enkelt lærer som ikke behandler folk rettferdig osv. Har selv også vært på intervju der,da med disse opplysningene i bakhode så jeg stilte jo selvsagt litt kritisk(mulig det gjorde at jeg lette etter bekreftelse på disse anklagene,men) ,men etter en halvtimes intervju skal jeg faktisk si at det var flere ting som denne personen jeg var intervjuet av sa som bekreftet egentlig det jeg hadde hørt,ikke dirkete ,men bra nok . Jeg vil også studere og bli hudpleier i Trondheim,men tar rett å slett ikke sjangsen på denne skolen da mange avbryter skolegangen og det er masse penger også på spill. Om vi er flere fra Trondheim som har lyst på hudpleie utdanning kan vi jo evt prøve å få Vikhammer(evt brundalen) til å høre om de er int. til å sette opp voksen opplæring som hudpleier. Vet det er flere som har gått sammen å fått til dette i andre linjer.
makeupdiva Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 Hei. Jeg har selv ikke gått der så kan ikke snakke av personlig erfaring,Men jeg har snakket med flere som har vært elver ved denne skolen i ulike kull,og det er veldig hardt,ikke bare skole messig men psykisk. Har hørt mye negativt om en enkelt lærer som ikke behandler folk rettferdig osv. Har selv også vært på intervju der,da med disse opplysningene i bakhode så jeg stilte jo selvsagt litt kritisk(mulig det gjorde at jeg lette etter bekreftelse på disse anklagene,men) ,men etter en halvtimes intervju skal jeg faktisk si at det var flere ting som denne personen jeg var intervjuet av sa som bekreftet egentlig det jeg hadde hørt,ikke dirkete ,men bra nok . Jeg vil også studere og bli hudpleier i Trondheim,men tar rett å slett ikke sjangsen på denne skolen da mange avbryter skolegangen og det er masse penger også på spill. Om vi er flere fra Trondheim som har lyst på hudpleie utdanning kan vi jo evt prøve å få Vikhammer(evt brundalen) til å høre om de er int. til å sette opp voksen opplæring som hudpleier. Vet det er flere som har gått sammen å fått til dette i andre linjer. Er akkurat dette jeg har hørt ja dessverre... Det å prøve å få brundalen eller vikahammer til å sette opp voksen opplæring som hudpleier hadde jo vært supert! Tror det er en del som hadde kommet til å bruke det tilbudet! Synes i det store og det hele at EN privat hudpleie skole i trondheim by er for lite.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Hei igjen. Jeg skal prøve å få ringt brundalen/vikhammer til uka jeg å høre hva de sier:) Er absolutt alt for lite med en privat hudpleierskole og kun en vgs med hudpleie i hele midt trøndelag.
makeupdiva Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2009 Hei igjen. Jeg skal prøve å få ringt brundalen/vikhammer til uka jeg å høre hva de sier:) Er absolutt alt for lite med en privat hudpleierskole og kun en vgs med hudpleie i hele midt trøndelag. Så bra! Gleder meg til å høre hva de sier:)
Bahia Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men det har vært en del voksne som har gått hudpleielinja på Malvik vgs. Dette er da vanlig videregående opplæring på dagtid
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Jeg skulle gjerne gått der,men vi som har 3.årig utdannelse fra før kommer sist i rekka når de skal ta inn elever. Og hudpleie linja er utrolig populær og krever et nokså høyt snitt da det er mye konkurranse om plassene. Noen som har erfaring med noe annet? skulle gjerne tenkt mg å søke der.
makeupdiva Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2009 Jeg skulle gjerne gått der,men vi som har 3.årig utdannelse fra før kommer sist i rekka når de skal ta inn elever. Og hudpleie linja er utrolig populær og krever et nokså høyt snitt da det er mye konkurranse om plassene. Noen som har erfaring med noe annet? skulle gjerne tenkt mg å søke der. Er akkurat det jeg også har hørt..nesten så jeg vurderer hud og spa akademiet,for jeg VIL bli hudpleier om jeg så må bite tenna sammen på en rævva(?) skole... huff..
makeupdiva Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2009 Har ikke aftenskolen hudpleieutdanning? Jo,jeg veit faktisk ei som begynte på det. Men det var visst ganske så useriøst og bare teori. Så...
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 16. juni 2009 #12 Skrevet 16. juni 2009 Vet du som kjente noen som starte på aftenskolen om de har ordentlig tilrettelagt lokaler osv? ringte rektoren å spurte om møte,vi avtalte dag og hun skulle sende meg mail som bekreftelse...hørte aldri noe fra henne. Har fresten ikke hatt mulighet til å ringe malvik og brundalen enda,men skal prøve å få gjort det i løpet av uken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå