Gjest ~VanDora~ Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Hvis det skulle blitt noe trekant i mitt hus så er det nok mest sannsynlig at det hadde vært en av mine venninner som ville vært en tredjeperson da jeg har mange slike venninner..
fitman Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 man skal vite hva man gjør før man innlater seg på trekant, fordi for det første så kan det vise seg når man endelig er der, at det blir litt vanskeligere og ikke like impulsivt og naturlig som man hadde sett for seg. Og man må ha tenkt og snakket nøye gjennom effektene som kan oppstå i ettertid knyttet til mulig sjalusi osv. Jeg har vært med på dette i flere settinger. Jeg har hatt 2 jenter i sengen, da var de venninner som jeg hadde blitt kjent med samme kveld. Ergo ingen følelsesmessig utfordring fra min side. Jeg aner selvsagt ikke noe om hvordan dette opplevdes set fra deres side, hverken der og da eller etterpå. Ei heller vet jeg om dette var første gang for de. Jeg har hatt en sexpartner som ikke har vært kjæreste, Vi gikk bevisst inn for å hente inn en ekstra mann til henne. Jeg syntes dette var spennende og like pirrende som jeg hadde tenkt. Men situasjonen vekte såpass mange reaksjoner å fordøye hos meg at jeg selv fikk store problemer med potensen der og da. Dette var altså første gang med en ekstra mann inne i bildet. Min nåværende sambo og jeg hentet også inn en ekstra mann en gang. Vi var i et forhold, og tredjemann var en bekjent, men ikke nær venn som vi omgås veldig ofte. Dette fungerte bra for alle parter og har ikke skapt noen problemstillinger i ettertd. Faktisk er det vel heller slik at vi gjerne hadde gjort det igjen. Vi har forsøkt i ettertid å få til det samme med mer tilfeldige menn hun har kommet i kontakt med ute på byen, og erfaringen viser at selvom mange menn tenner på ideen, så er det de færreste som faktisk har evnen til faktisk å gjennomføre det. Jeg har tilgode å oppleve trekant hvor vi bringer inn en ekstra jente, og det vil mest trolig aldri skje. Ikke fordi hun ikke vil med en jente, for det vil hun svært gjerne, men fordi hun aldri under noen omstendighet vil ønske at jeg skal delta overfor den ekstra jenta, og hun vil være helt 100% sikker på at det ikke skulle være en jente jeg synes på noen måter er like "fin" eller bedre enn henne selv. Og slike garantier er vel svært vanskelig å gi på en troverdig måte. Som jeg har sagt i andre tema i dette forumket, kommuniser, snakk sammen om hvorfor, hvordan, hva hvis osv. Og vær helt overbevist om at det er dette dere begge vil. Og jeg tror det funker bedre med en litt perifer bekjent enn med helt ukjente, og definitivt ikke nære omgangsvenner. Det kan skape utfordringer i ettertid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå