Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg er en mann på 26 år som trenger litt hjelp her. Har litt problemer med huden med å tåle solkrem. Kan bare bruke et fåtall av produkter. Bruker LaRoche Possay sin. Men problemet er at jeg bruker en krem som heter aberela pga eksem i ansiktet. Derfor har jeg alltid brukt solkrem med litt brunfarge i.

Den jeg har brukt og tåler veldig fint, er desverre gått ut av produksjon.(LindaSy)

Derfor er jeg blitt tipset om at jeg kan lage min egen tint (brunfarge) ved hjelp av foundation pulver. Men så finner jeg ikke dette noen steder i litt større poser, som jeg ble fortalt at man kunne kjøpe. Er dette noe du/dere kan hjelpe meg med?

Mvh Tottoro

Endret av Tottoro
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Kunne kanskje Md-formulations sin solkrem med litt farge i fungert for deg? Nå vet jeg ikke hva du tåler, men det er et bra merke.

Gjest Gjest_lavendula_*
Skrevet (endret)

du kan prøve nu skin produktene..de har supre fargede dagkremer og også vanlig dagkrem m solfaktor :) man kan teste ut om man tåler det(men de har en filosofi m bare gode ingred og allergi-testede produkter) skulle man allikevel reagere, får man pengene tilbake uansett! butikken ligger sentralt i oslo eller du kan handle på nett..du trenger kundenr og får det av en distributør.. jeg kan hjelpe deg m videre opplysninger om du ønsker

[email protected]

tlf xxxxxxxxx

Tlf.nr og mailadresse fjernet ihht KG's regler

Scorpina

-mod-

Endret av Scorpina
Gjest Gjest
Skrevet

La Roche Possay Anthelios Xl Spf 50+ Tinted Sun Cream

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...