Ariel =) Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Så akkurat en lignende tråd, og da tenkte jeg jeg kunne spørre om noe i samme dur! Men jeg har en liste med produkter jeg lurer på om fungerer for meg... håper noen kan hjelpe!! Jeg har feeet hud. Og blir veldig lett skinnende og blank. Jeg har også en god del kviser og urenheter + store porer Kan bli litt tørr, eller fuktfattig rundt nesen og på haken. Så etter å ha lest litt her på forumet, har jeg funnet produkter som frister! Jeg vil bare ramse opp listen, så kanskje noen kan si hva jeg burde kjøpe, og ikke burde... Så produktene jeg håper passer for meg; Cleansing Milk fra Decleor Matifying lotion fra Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid fra Decleor Aromessence Ylang Ylang Night Balm fra Decleor MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 MD face and body scrub MD Formulations Clearing Complex masque Og bør jeg kjøpe dette fra feelunique?
Ariel =) Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 www.cheapsmells.com er billigere på decleor Åh, takk! =) Men synes du listen over det jeg skal kjøpe ser grei ut? Har du prøvd noen av produktene?
Kamelia83 Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Eneste er at du har to fuktighetskremer? En med spf4? og en med solfaktor 20. Hva med å bytte ut MD-kremen med en solkrem? Total protector 15/30 f.eks?
Hilde Christina Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Eneste er at du har to fuktighetskremer? En med spf4? og en med solfaktor 20. Hva med å bytte ut MD-kremen med en solkrem? Total protector 15/30 f.eks? MDs Fuktighetskrem er jo en fullgod solkrem, så det ville jeg ikke gjort. Jeg ville kuttet aroma purete kremen fra Decléor, du trenger ikke to fuktighetskremer. Sliter du med urenheter, gå for MDs serum.
Bahia Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har ville byttet ut rensen fra Decléor med MD sin rens Jeg har begge og jeg foretrekker den MD's serum som Hilde Christina nevner er også et must Vær bare obs og ha på solkrem nå i sommer når du bruker MD's produkter. Dropp serumet helt om du skal på sydentur (under selve turen altså) for å unngå pigmentflekker. I tillegg kan det hjelpe å ta sink-tabletter og drikke mye vann. En sunn livsstil vises på huden. Enkelte har også fått effekt av å kutte ut sukker/fet mat, men ingen studier kan gi klare svar på dette så det er nok individuelt om det har noe effekt i det hele tatt.
Kamelia83 Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 MDs Fuktighetskrem er jo en fullgod solkrem, så det ville jeg ikke gjort. Jeg ville kuttet aroma purete kremen fra Decléor, du trenger ikke to fuktighetskremer. Sliter du med urenheter, gå for MDs serum. Haha.. Jeg tenkte ikke så langt at hun kunne droppe kremen fra decleor. Smartere det ja
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Md sin fuktighetskrem er grei dagligkrem ,men ikke til aktiv soling. decllor sin produkter gjør vell ikke noe spesielt for aldring. ikke glykolsyre.retinol.vitamin A OG E.
Hilde Christina Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Md sin fuktighetskrem er grei dagligkrem ,men ikke til aktiv soling. decllor sin produkter gjør vell ikke noe spesielt for aldring. ikke glykolsyre.retinol.vitamin A OG E. Joda, det har blitt sagt av Dermanor at den kan brukes under aktiv soling. Decléors produkter har alle effekt mot aldring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå