Hårek Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 (endret) Noen her som har prøvd dette? Er du fornøyd / ikke fornøyd?( eller anbefal meg gjerne et annet som er bra) Forstår ikke helt det med eyebrow / eyeliner.... Hvordan skal den brukes som eyeliner? Funker det? Og den kosten som er med, er den brukbar? Endret 11. juni 2009 av Hårek
Glynis Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har ikke akkurat denne, men en som ligner fra Sephora. Hva mener du med hvordan den skal brukes som eyeliner? Man tar den på med en tynn pensel. Er vel ikke så mange andre valg. Det funker fint. Småkjipe farger som eyeliner, dog.
tante fiolett Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har brukt brynpudderet fra Clinique i flere år nå, er fornøyd med det. Det inneholder et farget pudder pluss en "voks" som man bruker etterpå for å fiksere.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har dette! Det er en lys og en mørk farge, så passer ikke disse er det bare å blande de litt:-) anbefaler utenom, shiseido sin browgel! Da sitter de på plass hele dagen. jeg liker denne veldig godt hvertfall. prøvde en billigvariant fra body shop, den var helt håpløs!
Hårek Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 Takk for svar! Tror jeg må forsøke dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå