Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei :)

Jeg lurer bare på om noen har tips til hva man kan gjøe på dager man f.eks har fri fra jobb/skole? Er sommerferie nå, og det er helt forferdelig å f.eks. bli sittende inne i fin været pga at du ikke aner hva du skal ta den til :o

Jeg bor i en ganske liten by der det ikke er stort å ta seg til av tilbud osv..

Det eneste jeg og noen venniner pleier å gjøre en gang i blandt er å sitte på cafe å snakke sjit osv, gå i byen på dag tid osv.. Men begynner å bli så utrolig lei av dette!! Er det ikke nooooe gøy vi kan gjøre??

Enten jeg er alene eller med venner? Alene hjemme, hva kan jeg gjøre? ute med venner, hva kan vi finne på?

Er ikke akkurat typen til å sprale på badeplasser i bikini og slikt, føler meg bare utrolig uvell ;) Vi pleier også en gang i blant å dra å grille/fiske osv..

Er ikke så stort annet å gjøre, men NOE må det da være?? :P

Pliis hjelp meg, går på veggene her om jeg ikke har no å gjøre når jeg er hjemme i sommer!! skal jobbe så å si HELE sommeren, så kommer meg ikke så masse bort fra denne drit byen heller ;/

Så det jeg lurer på er hva jeg kan gjøre når jeg er stuck her ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg ut når det er godt vær. Fjellturer, vanlige gåturer, opplev nye ting i nærområdet. Hvis du er lat så sol deg i hagen, spill badminton, krokett, kubb ol.

ta med fotoapparatet ut og knips i vei.

Kjør en dagstur.

Er det drittvær, så arranger dvd maraton med vennene. Temafester.

Også grilling og fisking som du nevner. Arranger en fiskekonkurranse f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...