mocha Skrevet 11. juni 2009 #1 Del Skrevet 11. juni 2009 Heisann Har tenkt lenge på dette å begynne å skrive dagbok...men tiden har en tendens til å gå fra meg.. Har funnet ut at det er kjempe bra å skrive ned tanker osv...slik at sambo ikke blir gal av min "tømming" over ham Ellers er jeg en jente på 22 år, vært sammen med min sambo i 7 år, og nå skal vi ENDELIG prøve å bli til tre Jeg har vert klar en god stund, noe som har resultert i at pilleslutt fant sted i april... men det var først på søndag min kjære sambo var med på drømmen Er så ubeskriveli lykkelei, at jeg føler jeg svever på en sky <3 Endelig skal vi også prøve... :rødme: Var på apoteket i dag for å kjøpe folat (noe som jeg har lest her inne ) og da jeg skulle kjøpe spurte ekspeditrisen om jeg var sendt fra legen og var gravid? det å faktisk kunne svare, "forhåpentligvis snart" tilbake gjorde at smilet har vært klistret på siden Hun skrøyt over at jeg kom så tidli...så TUSEN TAKK alle dere som har skrevet om hvor viktig det er i graviditeten... Jeg kan ikke helt dette med syklusene, men om jeg har mens samme dato hver mnd....har jeg da 30 dagerssyklus?? finnes det?? Jeg tellte gjennom dagene og dersom jeg teller 12 til 16 dager tilbake, fra når jeg venter min første mens er EL i morgen!!! Håper jeg har forstått det rett så vi får masse fremover i en ukes tid Guri det var herlig å få det ned Sambo vil ikke at vi skal snakke med noen i familien eller venner om dette, for han vil at det skal komme som en overaskelse på dem jeg er helt med på det...men akkuratt nå har jeg bare lyst å ringe alle og si VI PRØØØØØØVER!!! Nå skal jeg slappe av med criminal minds.. ..go kveld til dere alle sammen og lykke lykke til med prøvingene ¤klemmer¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. juni 2009 #2 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei og inn i prøvernes rekker! Ett tips: Ha MASSE fra mensslutt fram til EL og gjerne etter det også, men det er større sjanse for å bli gravid om du har masse fram til EL og under EL, for sperm lever 96 timer inni deg og egget lever kun 24 timer. Så å ha etter EL vil ikke være til så veldig stor nytte! Men selvfølgelig, ting kan jo skje. Folat er viktig å begynne å ta fra dere bestemmer dere for å bli prøvere, så det var veldig lurt av deg! Syklusen din regner du fra første dag med friskt blod, til neste gang du får mensen. Altså får du mensen 1 juni og siste dag før neste mens er 28 juni, så er syklusen din på 28 dager. Neste dag med friskt blod er dag CD 1 (cycle day 1) Om du lurer på noen av forkortelsene vi bruker så har du en oversikt her: PP : prøveperiode (hvor mange sykluser du har vært igjennom) TR: Tante Rød (hun vi ikke liker ) CD: Cycle Day IKM: Ikke Kommende Mens (dagen vi regner med at mens kommer, men ikke vil ha den!) DPO: Days past ovulation SA: Spontanabort IVF: prøverør MA: Missed abortion Det var vel det jeg kom på akkurat nå. *trøtt* hehe! Sånn ellers må jeg bare si LYKKKKEEEE TTIILLL! *sender over masse BABYSTØV* Håper det klaffer raskt og smertefritt for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juni 2009 hei trinemor83 hyggelig av deg å skrive litt til meg Tusen takk for beskrivelsen av alle forkortningene,...jeg har klødd meg litt i hodet av og til når jeg har lest Men jeg ser jeg må ha bommet litt på denne regningen min... jeg pleier normalt å ha første mens dag hver mnd den 28... har vert sånn siden jeg sluttet på pillen... har jeg fremdeles 28 dagerssyklus da?? Ellers kjenner jeg sommerfuglene flakse veldig inni magen den siste dagen...i går kveld satt jeg å søkte på elkalender...å kom inn på libresse sin...(Noen som har brukt den??) å når jeg plottet inn mine data så viste den at jeg hadde EL på tirsdag... og vi jo på søndagen...hmm....så da krysser jeg fingrene for at svømmerne er i god form, og levde ut hele sine 96 timer ihvertfall i 50 til 60 timer Men så har det kommet litt slim og jeg vet ikke om det er bra eller dårlig... Kjenner kroppen er sliten å jeg skulle vært klar for helg...men på onsdag skal jeg ha eksamen så i dagene fremover må lesingen prioriteres er egentlig ganske lei nå, så kjenner at jeg ikke bryr meg så kolosalt mye... men jeg får se litt videre da jeg å sambo skal kose oss resten av uken der oppe Go helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 12. juni 2009 #4 Del Skrevet 12. juni 2009 som prøver Håper du ikke blir her for lenge. Om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 12. juni 2009 #5 Del Skrevet 12. juni 2009 hei trinemor83 hyggelig av deg å skrive litt til meg Tusen takk for beskrivelsen av alle forkortningene,...jeg har klødd meg litt i hodet av og til når jeg har lest Men jeg ser jeg må ha bommet litt på denne regningen min... jeg pleier normalt å ha første mens dag hver mnd den 28... har vert sånn siden jeg sluttet på pillen... har jeg fremdeles 28 dagerssyklus da?? Ellers kjenner jeg sommerfuglene flakse veldig inni magen den siste dagen...i går kveld satt jeg å søkte på elkalender...å kom inn på libresse sin...(Noen som har brukt den??) å når jeg plottet inn mine data så viste den at jeg hadde EL på tirsdag... og vi jo på søndagen...hmm....så da krysser jeg fingrene for at svømmerne er i god form, og levde ut hele sine 96 timer ihvertfall i 50 til 60 timer Men så har det kommet litt slim og jeg vet ikke om det er bra eller dårlig... Kjenner kroppen er sliten å jeg skulle vært klar for helg...men på onsdag skal jeg ha eksamen så i dagene fremover må lesingen prioriteres er egentlig ganske lei nå, så kjenner at jeg ikke bryr meg så kolosalt mye... men jeg får se litt videre da jeg å sambo skal kose oss resten av uken der oppe Go helg alle sammen! Om du"alltid" får mens den 28 dagen i måneden er det jo bare å telle fra første mensdag til dagen før neste! Da finner du jo ut sånn cirka hvor lang syklusen din er. Så om du hadde første mensdag den 28 mai og neste antatte mens er 28 juni, så er den syklusen på 31 dager. Men syklusen kan variere ofte. Alltid greit å regne +/- 1 dag. Jeg bruker en liten kalender-bok og skriver opp dagen jeg får TR og hva som skjer imellom når jeg har tegn til EL, når jeg har positiv EL-test osv. Da kan jeg lett telle dager i syklusen. Alt fra 26-60 dager kan en syklus vare. Ved sykluser over 40 dager eller noe bør man prate med en lege etter hva jeg leste ett sted på nett. 50-60 dagers sykluser er ikke SÅ vanlig har jeg skjønt, så om du har regelmessige blødninger i ca 4-7 dager samme dato hver måned, så har du en syklus på 30 dager +/- 1. Da har du EL ca 14 dager etter første mensdag. (+/- der også) Nå ble det mye skriving! Blir alltid det med meg ser det ut som. Om du skjønte noe: braaaa! Du er meget smart om du skjønner noe av vrøvlet mitt. Om ikke: bare spør mer, jeg svarer gjerne! Ha en fantastisk helg! *HEIE* for at svømmerne har holdt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 14. juni 2009 takk Invicta Jeg krysser fingrene for det jeg også Trinemor83, jeg synes det er kjempe kjekt at du skriver, og jeg (tror) jeg skjønner hva du mener :gjeiper: I dag er det søndag...dagene går såååå seint.. har lyst å teste meg nå... er så forferdeli lenge til...Hvor tidli kan jeg egentli teste? hmm....kanskje jeg skal gjøre ett forsøk Jeg skal egentlig lese på eksamen nå, men her sitter jeg. Eneste jeg klarer å tenke på er om det klaffet... Sambo synes jeg er håpløs Jeg har sagt til ham tidligere, at vi skal prøve helt avslappet, ikke noe stress osv...å dagen etter vi "begynnte" kom jeg hjem med esker med gravidvitaminer, og begynnte å snakke om at vi måtte skifte glidemiddel.... han synes ikke at jeg var noe avslappet i det hele tatt visstnok...hihi....meeen jeg vil at det skal skje NÅ!! Hadde egentli det veldi koselig i går..besøk av en vennine som det faktisk er årevis siden jeg fant på noe med....å hun er gravid i 7 (!) mnd....og vi om at det var så mange som var gravide...og talte opp og fant nesten 30 (!!!) stk som var det... å der satt jeg, holdt på å boble over å bare si JAAA vi prøver!! men jeg klarte å holde meg...men synes det er så sinnsykt vanskelig å si "nei...det er nok ikke tiden for meg enda...vi har jo mangen år på oss...." blææææ..... Men jeg er med på tanken til sambo også da...at det er kjekkere om vi forteller det som en overasskelse... på den måten slipper vi spm og blikk om hvordan det går osv.... At det skal være så vanskeli.........kunne vi ikke bare testet oss hele tiden da, vite at der satt spiren...å der sitter den!!!! Istedenfor må vi vente å vente på å teste...å i tillegg vet vi ikke om det klaffer skikkeli før etter 12 (!!) uker...synes det er leeeenge jeg... men så er jeg vel ganske utålmodig også Jeg får vel sette meg ned å lese videre.... ha en fortreffelig dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. juni 2009 #7 Del Skrevet 14. juni 2009 Vet veeeEEEldig godt hva du snakker om!! Har selv nettopp hoppet inn i PP 2...TR kom idag morges etter et par dager med klare tegn på at den var underveis. Fikk skikkelig kramper i går en liten stund. Men håpet var levende uansett hvor mye jeg tvang meg selv til å innse at TR var på vei og ingenting annet... Og det med å si at man skal være avslappet og ikke stresse er også en kjent sak her. Sa akkurat det samme jeg, men styr og prat ble det! Men hadde en liten heart-to-heart med Manden for noen dager siden, så nå skal jeg skjerpe meg. Nå vet jeg jo at det ikke klaffet på første forsøk heller og da blir man fort litt mer realistisk og skjønner hvor tåpelig man er når man styrer så fælt. Men nå er jeg i gang med Vitex! Krysse fingre for PP 2 !! Håper VIRKELIG det har klaffet for dere allerde nå. Jeg unner ALLE som er nye prøvere at det klaffer i PP 1...! *sender over masse - STØV* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 15. juni 2009 tusen takk for babystøv... på TR som er kommet på besøk til deg!! Gu det er uutholdelig dette her...hmm... har egentli hele tiden trodd at jeg ikke skulle bli hysterisk.. men det er bare å krype til korset...det er jeg jaggu blitt.. Jeg tar meg selv i å være skikkeli var på symtomer...lurer konstant på hvordan det egentlig føles...hmm...men da tenker jeg, det er altfor mange som ikke merker at de er gravid, å de som tror di er det...er det ikke...urettfeigt som min niese sier... skulle ønske jeg kunne snakke med venniner som har gjennomgått dette i begynnelsen...kjente de sånn og sånn? det er til å bli gal av...har vert merkeli i magen i hele dag..men seriøst...og realisten i meg sier men jeg tar meg selv i å håpe for d...tester er blitt innkjøpt i dag...så da er spørsmålet hvor lenge jeg klarer å holde meg... Jeg sa det til sambo også og fikk bare svaret "så ta den da, sånn at vi ser om det er noe der eller ikke..." hadde det bare vert så lett... Har prøvd å foklare ham, at vi kan få negativt på testen, selv om det egentlig kan være positivt...men for ham er det liksom enten eller...hihi...kjenner jeg tenker litt i di baner selv... gleder meg til å bli ferdig med eksamen nå...ca to dager til... må bite tennene sammen men det er uansett for seint til å få en god karakter...at jeg aldri lærer Men da får vi se...kjenner tankene kretser fanatisk rundt testene i veska...men det er altfor tidli....meeeen det hadde jo gått ant å barra testet...èn... sjerpings....skulle ønske jeg bare kunne knipse spiren på plass... nei nå må jeg lese litt...ha en fin fin mandag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. juni 2009 #9 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei frøken mocha! Mannfolk kan bare tenke svart eller hvitt, de er håpløse!! DU må passe på å ikke bli for gal med dette med symptomer og tanker, det fins faktisk noe som heter "innbilt svangerskap" hos oss også, ikke bare hunder... Jeg tror det dummeste vi gjorde var å begynne her inne, eller hva?? Mamma fortalte meg at da jeg ble til så hadde de INGEN tanker på å begynne å prøve, de pratet ikke om det, mamma telte ikke dager, skrev ikke ned noe, de bare tok det som det kom og hadde S når de hadde lyst. Det eneste hun gjorde bevisst var å slutte på pillen! De ville ha barn, er ikke det, men de la ingen planer! Og jeg ble jo til ganske greit jeg. Har masse tester liggende i hylla jeg også. *skyldig* Men neste gang skal jeg ikke ta en eneste graviditetstest før IKM i det hele tatt! Kommer ikke mens så skal jeg teste. Kommer den så kommer den. Men jeg skal fortsette å noterede TR og S og IKM i boka mi, greit å ha oversikt, den gangen det evn skulle klaffe! Hvor har du kjøpt testene dine? Anbefaller å bestille fra billige-tester.no om du vet du kommer til å bli en Tester med stor T. Kjempebillig! 21 EL tester og 5 graviditetstester for 199,-! Svi ihvertfall ikke av en test ennå...det er bare bortkastet penger. Thumbalina er gravid og hun testet tre dager for IKM og fikk stoooor negativ! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 15. juni 2009 der traff du spikeren på hode trinemor kusinen min fikk diagnosen nå i vår.....så tanken min har streifet det...... men har snakket med sambo nå...forklart hvor jeg kjenner det...på høyre siden av magen, nederst...å der var visst blindtarmen også...hmm... slapp helt av jeg er ikke hypokonder men jeg har roet meg ned nå, med at det sikkert er den som jobber på "spreng" med ettelerannet... er jo egentlig klar over at du må være litt lenger på vei for å kjenne noe, vanligvis har en vennine som skal ha nå i sommer, og hun ble satt ut fra hun ble befruktet for å si det midlt...hihi... var ikke noe spørsmål om symtomer der i gården nei men så har ikke hun hatt noe lett svangerskap heller, da hun var sykemeldt fra dag en...(det var ikke planlagt) og har egentlig ikke hatt det så bra den siste tiden...hun gleder seg altså, men kroppen hennes tåler ikke graviditeten, og hun fikk beskjed allerede ved første legebesøk, at hun måtte innstille seg på keisersnitt... så jeg tar heller til takke med lite eller ingen symtomer jeg Det er godt at du også roer meg ned..hihi...199 kroner??? tuller du? Jeg var på apoteket (ja jeg vet det er dyrt) å det fant jeg ihvertfall ut nå...hehe...betalte jo 169 for to stk...RAN!! men di vet vel hvor di skal sko seg de også...hehe...på oss desperate prøvere...hihi...jeg håper jeg tar etter deg trinemor, og roer meg ned når jeg kommer i pp2.. jeg kan ihverttfall ikke fortsette slik som dette Men over til syklusen...jeg får to forskjellige uker, om jeg teller bakover eller fremover fra 1.mensdag...hmm...hvilken stemmer da? Er jo en egen vitenskap dette her å finne ut av nå må jeg spise får jeg beskjed om..hihi...han passer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. juni 2009 #11 Del Skrevet 15. juni 2009 1) Om den stikkende smerten sitter helt nederst på høyre side, så er det nok ikke blindtarmen, den sitter ikke SÅ langt ned som vi har trodd i alle år. Den sitter høyere over hoftebenet faktisk! 2) Så trist med venninnen din da, som sliter med vanskelig svangerskap. Men er jo klart at de som IKKE prøver blir lett gravide... Dårlig gjort. 3) Yes! 199 kr! Er sånne små strips, som krever at du tisser på en beholder først da... (jeg bruker pappkrus! ) men er så lettvint og billig, greie å ha! Om man tester positivt på graviditetstest, SÅ kan man kjøpe seg en CB. 4) Ang syklusen din, tell framover du, fra første dag du fikk mens denne perioden. Altså, om syklusen din er 30 dager (om du får mens den samme dato hver måned, som du sa) så har du EL ca dag 16. (Eks: Første mensdag var 28 mai, EL vil skje rundt 12 juni) En slingringsmonn på EL må man regne med, så EL kan skje mellom dag 14 og dag 18!(10-14 juni) Din mest fruktbare periode blir ca mellom dag 9 og dag 18(5-14 juni). Alt dette er "sånn ca", syklusen din KAN plutselig endre seg med noen dager. Om man vil være sikker er EL tester en fin ting og da funker de fra billige-tester.no veldig bra! Håper det gjorde det LITT klarere...? Sitter med eget ark her og leser, så har ikke alt i hodet altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 21. juni 2009 ååhhh....endelig hjemme.. borte bra men hjemme best...nå skal resten av kvelden tilbringes med beina høyt og gobiter på tv trinemor: tusen takk for svar hva skulle jeg gjort uten deg?? Er veldig spent på om beregningene dine stemmer...og krysser fingrene jeg kom inn på siden til libresse og da stod det at el var tirsdag den 9...meen dersom svømmerne funker som di skal, og de lever halvparten av tiden di trenger, skal jeg ligge godt an i forhold til begge beregningene...så nå er jeg enda mer spent...men jeg er jo klar over at jeg kun er i pp1...så d skal nok noe til for å klaffe.. Men har hatt en fantastisk liten uke på lofoten nydelig natur...å sinnsykt god mat anbefaler alle på det sterkeste å ta seg en tur dit...kjenner dette er minner for livet, og antagelig en gang i livet opplevelse... Meeen vi håper å kunne reise opp en gang til...som en familie Har jo i tillegg gjort at jeg IKKE kan teste meg...eller jeg har sjøvet bort muligheten...og min kjære sambo hadde nok klikket gal om jeg hadde foreslått det så nå har jeg klart å holde meg...og jeg SKAL holde meg til lørdag!!!! Var derimot dritt dårlig (!!!) i dag morges....kom jo ut alle veier jeg skylte på noe jeg hadde spist, men sambo satt bare og gliste sitt sjønneste smil...jeg kan jo ikke annet en å håpe jeg også...meeen jeg prøver å forberede meg slik at jeg ikke skal bli så altfor skuffet på lørdag....sambo er sikker i sin sak derimot..men dersom vi må begynne i pp2, får han kanskje øynene opp for at det ikke bare er å så blir det håper du har hatt en fin uke trinemor...skal innpå å lese litt på deg seinere..men er så sinnsykt sliten... du nermer deg vel el nå du, så vit at jeg på dere masse klemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. juli 2009 #13 Del Skrevet 5. juli 2009 Bare glad for å kunne hjelpe til!! Du har visst forsvunnet fra mine innlegg for har ikke fått mail om ditt siste innlegg!! Unnskyld!! Syns ikke siden til libresse var noe særlig bra, man kunne jo ikke velge en gjennomsnittlig lengde på syklusen sin...Så ut som om de antok at ALLE hadde 28 dagers syklus...! har funnet ut at fertilityfriend.com er en flott side! EL er overstått her og venter på IKM..om ca en uke. Men'e...hvor er du??? Jeg håper du er borte fordi en liten spire kanskje har dukket opp hos deg. Men da syns jeg du skal komme hit og fortelle meg om det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 17. august 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 17. august 2009 Tjo & Hei... Skal si dagane går fort.. sommeren er så og si over, og jeg er kommet godt inn i den nye jobben I tillegg har endeli sambo begynnt i sin nye jobb..så nå kan jeg endeli si at hverdagen er begynnt igjen.. Det er alltid herlig med ferie, men det er bare til å innrømme at jeg er veldig gla i rutiner og faste gjøremål... Ellers er jeg vel kommet inn i pp3 eller er det 4? ble plutselig usikker... meeen jeg har altså ikke fått noen spire i magen Har hatt nok av andre ting å tenke på da i sommer, da jeg plutselig fikk KLØutslett på hender og føtter... har klødd som jeg skulle fått betalt i di siste mnd... :cry: og fikk i forrige uke vite at det var en kronsik sykdom....så humøret har ikke vært helt på topp de siste dagene... Prøver alikevell å tenke positvt nå da jeg har fått diagnosen og behandling... Utnyttet selvfølgelig legemuligheten til å ta opp syklusen min..... Og i følge hans beregninger hadde jeg den nå rett før helgen.... så den siste uken har vi stått på me mye hehe...så d blir spennende å se om det klaffet denne gangen.... det er bare så altfor lenge til IKM.... merkelig det dær...vil så absolutt ikke ha den, men vil gjerne at tiden skal gå super fort til den "kommer"... Må le litt av hele denne prøvegalskapen trodde aldri jeg skulle få høre fra sambo " må vi virkelig gjøre det både morgen og kveld?? hihi...han er jo så herlig... Håper alle har hatt en FIIIIIN sommer, med mye stoor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 17. august 2009 #15 Del Skrevet 17. august 2009 Hei mocha! Håper du har hatt en fin-fin sommer! Stas med ny jobb etter ferie da, begynne på ny frisk liksom. Kjedelig med den kroniske sykdommen da. Hørtes ikke særlig godt ut nei! Fint at du får behandling for det da. Da blir det forhåpentligvis fort bedre! Smart å nevne syklusen din hos legen da! Da får vi virkelig håpe det har klaffet denne gangen! Så skjønn kommentar av sambo da. Mannfolk og barn; De kan få sagt det! Skjønner veeeeldig godt det du mener med "prøvegalskapen" Merkelig hvor lett det er å bli sugd inn i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. september 2009 #16 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hei mocha! Svarer her jeg, på spørsmålet ditt i boka mi. FF fungerer sånn at den samler inn "data" fra alle andre "charts" som blir laget der inne og finner et gjennomsnitt, på en måte. Den kalkulerer og sammenligner med andre charts for å kunne gi deg beste mulige pekepinner i din chart. Du skal legge inn når du har TR ja og om du tester for EL så legger du inn en positiv test eller hva slags type test du har tatt. (om det er strips/CB er det det samme som "OPK")Det er ikke alltid FF vil reagere på den testen og anslå DA hadde du EL, men du kan gå inn på "Override",litt lenger ned på siden hvor det står når du hadde positiv EL-test og legge inn selv hvilken dag du hadde EL. Da kommer den røde streken på den dagen det gjelder og den vil begynne å føre opp "days past ovulation". Du kan klikke inn på linken min og se på min chart om du vil. Da ser du hvordan en full chart ser ut. Vet ikke om dette hjelper så mye da..husker ikke hva jeg gjorde første gangen jeg logget på FF! Men bare spør mer om det er noe annet du lurte på. Endret 8. september 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 26. september 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 26. september 2009 tuusen takk for hjelpen :D du er god å ha... sitter egentlig her og skjelver litt nå.. da jeg i dag tenkte at jeg for morro skyld skulle ta en test... IKM er jo på mandag så tenkte jeg... noen sier jo tre dager før, og nå er det bare to.,... jeg prøver! Og jeg prøvde...og helt helt helt svakt kom den andre streken opp også........... jeg tok en til og den var akkuratt like svak... så d var jo ett lite utslag på dem begge...og det har jeg aldri fått før.... så nå sitter jeg å lurer på om vi har lykkes?? neste test kan jeg jo ikke ta før i morgen... så er jeg jo usikker på om disse stripsene er noe til tess...da de ikke viste meg noen eggløsning denne perioden... jeg døøøøør.... tror jeg bør gå til anskaffelse av CB test... #ønske, ønske, ønske# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå