Jinx82 Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Når jeg er inne på ebay og ser på sminke, er det alltid massevis av Mary Kay-produkter til salgs/på auksjon. Jeg har egentlig ikke hørt noe om dette merket før, og lurer på om det er noen som vil dele sine erfaringer med produkter derfra? Lurer på hvorfor det alltid er så mye listet til salgs på ebay,- om det skyldes popularitet eller aktiv markedsføring?? Sminken er relativt billig, så om det er bra greier, vil jeg gjerne prøve. Synspunkt, noen??
Skosåle Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Når jeg er inne på ebay og ser på sminke, er det alltid massevis av Mary Kay-produkter til salgs/på auksjon. Jeg har egentlig ikke hørt noe om dette merket før, og lurer på om det er noen som vil dele sine erfaringer med produkter derfra? Lurer på hvorfor det alltid er så mye listet til salgs på ebay,- om det skyldes popularitet eller aktiv markedsføring?? Sminken er relativt billig, så om det er bra greier, vil jeg gjerne prøve. Synspunkt, noen?? Hmm, tror Mary Kay er bra. Mener å huske at kremene derifra var ganske brae tror det andre også er ganske greit. Har selv kjøpt en mascara, den heter ultimate mascara eller noe, og det er den beste jeg har prøvd noen gang;)
Gjest D-shol Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Grunnen til at du ikke har hørt så mye om MK er kanskje at det kun selges gjennom konsulenter som holder såkalte "homeparties" (og nå tydeligvis gjennom auksjonssteder). Slik virksomhet er ikke så stor i Norge, kanskje vi er litt lei etter 80-åras tupperwarebølge? Har en vennine som driver med dette og hadde demonstrasjon med henne hos meg for et par uker siden. Dette er helt gratis og du får prøve en del produkter! Synes MKproduktene var kjempebra, mye enklere enn mange andre serier og med et flott resultat. De er på salgstoppen i USA for 13. år på rad, så de er absolutt konkurransedyktige.
-Butterfly- Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Hudpleien passet desverre ikke meg, men både foundation og øvrig sminke syns jeg er utrolig bra! (ikke mineralfoundationen,men den flytende) eye makeup-removeren deres er den beste jeg har prøvd!
hufsa! Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Heia,jeg har prøvd endel ansiktsprod fra mary kay og er utrolig fornøyd.Bes mere i går.Bruker http://www.touchofpinkcosmetics.com/ billig og utrolig rask levering iallefall de første leveringene så håper de forsetter med det ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå