Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på en foundation fra Rimmel,

men har aldri kjøpt noe fra dette merket før.

Noen som har prøvd og kan anbefale eller evt. advare

mot foundation fra Rimmel?

Blir glad for alle innspill! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har sett på en foundation fra Rimmel,

men har aldri kjøpt noe fra dette merket før.

Noen som har prøvd og kan anbefale eller evt. advare

mot foundation fra Rimmel?

Blir glad for alle innspill! :)

heia:)

bare prøvd en mascara fra rimmel selv. den var grei til hverdags.

Alle jeg kjenner som har prøvd merket har synes det er elendig holdbarhet på selve huden, og at du må bruke mye hvis det skal dekke ( gjelder concealer og foundation og øyenskyggene sitter dårlig på lokket og striper seg med en gang)

Hvis du har perfekt hud og ikke trenger noe spesielt makeup så er det sikkert et greit merke:)

Anbefaler heller å prøve mineral makeup; Pure lux cosmetics er jeg veldig fornøyd med! Inneholder bare 5 indegrienser og inneholder zinc som beroliger fet hud og urenheter.

Kan kjøpes på Denne siden

Det jeg liker med denne makeupen er at den holder mye lengre enn andre mineral sminke jeg har prøvd!:) ( eks; I.d, glo minerals og everyday minerals)

Liker godt foundationen, den grønne concealeren( gir god dekkevne til røde partier rundt nesen eller hvor enn du trenger å dempe rødhet) den gule concealeren til blå ringer under øynene.

Bronzing powderet er også nydelig:) Liker godt fargen bronze godess som er mest egnet til lys hud og gir fin fin glød!

Beach babe fargen er mørkere og fin til sommeren når du har fått farge

Har også mange farger i øyenskyggene deres, spennede farger som du ellers ikke ville funnet her hjemme;)

bare spør hvis du lurer på noe:)

Endret av mari4ever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...