Gå til innhold

Tilbehør til forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal være forlover for ei venninne i sommer, og lurer på om noen kan hjelpe meg med hva slags tilbehør jeg burde ha? Alt fra sko til veske og hårpynt :) Kjolen er mørke grønn, stroppeløs og går til rett under knærna. Jeg skal hente den i Oslo (Agape), så kom gjerne med tips om butikker der :)

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint når forloveren reflekterer bruden litt. Så hvis bruden har tiara, er det kanskje fint om du har en hårnål med pynt - hvis bruden har et spesielt type smykke, kan du bruke et smykke som likner, men ikke nødvendigvis like stort.

Men det viktigste er vel at det passer til antrekket. Hvis du får sko i samme farge som kjolen er jo det kjempefint - eller noe som passer til ellers. Snakk med bruden, og se hva som passer deg best.

Lykke til!

Skrevet (endret)

Oops, jeg har jo helt glemt å fortelle at det er en borgerlig vielse. Bruden skal også ha en kjole (ivory-farge) som går rett under knærna.

Lurer litt på hvite sko, og hvitt tilbehør (kanskje noe med perler til smykker og i håret). Hvordan høres dette ut?

Sko i samme farge som kjolen kan bli litt vanskelig, da kjolen er i en spesial-bestilt grønnfarge. Men skal ta med meg idéen videre :) (fargen i kjolen er tatt fra temaet i bryllupet, og buketten til bruden :) )

Endret av Bøllefrø86
Skrevet

Hvis alt tilbehøret er hvitt kan det sikkert bli kjempefint!

Skrevet

Jeg synes normalt ikke det er fint med sko i samme farge som kjolen (med mindre begge deler er sort), men smaken er som kjent som baken ;)

Hvite sko høres ut som det som blir mest stilig. Men siden det virker som om tonen ikke er alt for høytidelig og stivpynta (siden bruden har kort kjole), tror jeg du gjerne kunne ha sprita opp antrekket med røde, rosa eller gule sko og matchende veske, også. Men hvitt høres helt safe ut :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...