Gå til innhold

Beste ikkeamerikanske skuespillere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av mine favoritter som jeg kommer på i farten er;

Franske Audrey Taulou, fra bl.a. Den fabelaktige Amelie fra Montmartre. En godtepose av en film.

Spanske Penelope Cruez, i SPANSKE filmer, som Volver.

Svenske Michael Nyqvist, i f.eks. Så som i himmelen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker spanske skuespillere som Penélope Cruz, Javier Bardem og Bélen Rueda.

Gjest Dora Flanica
Skrevet (endret)

Audrey Tatou er bra:) Amelie :hjerte:

Endret av Dora Flanica
Gjest KateW
Skrevet

Jeg vil vel si det sånn at de fleste dyktige skuespillere ikke er amerikanske... (med hederlige unntak)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan nevne 100 skuespillere som ikke er fra USA. Som jeg vil si er bedre en de fleste Amerikanske skuespillere

Skrevet

Helt klart Ewan McGregor! :rødme: (han er fra Skottland)

Gjest Gjest
Skrevet

Yun-Fat Chow

Chen Chang

David Suchet

Gjest Emera
Skrevet

Svenske Per Morberg (også han var med i Så som i himmelen).

En hel drøss britiske skuespillere.

Skrevet

Mads Mikkelsen, Stellan Skarsgård, Audrey Tautou, to mention just a few :)

Skrevet

Svenske og danske skuespillere som Mikael Persbrandt, Helle Fagralid, Mads Nielsen og Sofie Gråbøl, for å nevne noen få...

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Visst...Ellen Hillingsø (DK) fra Charlot og Charlotte, Pierce Brosnan, Sean Connery, svenske og danske skuespillere, Kate Winslet, Kristin Scott Thomas, Rupert Everett, Cate Blanchett, Nicole Kidman, Kjersti Holmen, Thomas von Brømsen...m.fl.

Skrevet

Christian Bale, så klart :rødme: Han er walisisk...

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Jeg har sansen for mange amerikanske skuespillere - men også mange fra andre kontinenter.

Franske filmer liker jeg ikke å se - ei heller spanske - det blir litt for mye skuespill, fakter og "overdramatisert" etter min smak.

Derimot så elsker jeg engelske, svenske og danske filmer og mine favorittskuespillere fra disse land er Mikael Persbrandt, Emma Thompson, Helen Mirren, Connie Nielsen (en av verdens vakreste kvinner), Nikolaj Lie Kaas ... av norske liker jeg best Kjersti Holmen, Dennis Storhøi og Sverre Anker Ousdal.

Gjest Gjest
Skrevet
Franske filmer liker jeg ikke å se - ei heller spanske - det blir litt for mye skuespill,

Jeg vet ikke om du er klar over dette. Men i filmer så skal det være skuespill det er derfor de som jobber i film kalles skuespillere.

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet
Jeg vet ikke om du er klar over dette. Men i filmer så skal det være skuespill det er derfor de som jobber i film kalles skuespillere.

Åhhh - nei, sier du det?

Hvorfor ikke lese hele setninger før du uttaler deg?

Jeg har lært meg det franske språket på skolen - men er vel kanskje en av de få som synes det er "overdramatisk" og mindre pent og jeg føler meg ikke vel når jeg snakker fransk.

Gjest Gjest
Skrevet
Åhhh - nei, sier du det?

Nei jeg skrev det

Skrevet

Jeremy Irons og Alan Rickman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...