pantertante Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Noen av mine favoritter som jeg kommer på i farten er; Franske Audrey Taulou, fra bl.a. Den fabelaktige Amelie fra Montmartre. En godtepose av en film. Spanske Penelope Cruez, i SPANSKE filmer, som Volver. Svenske Michael Nyqvist, i f.eks. Så som i himmelen.
skoeska Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Liker spanske skuespillere som Penélope Cruz, Javier Bardem og Bélen Rueda.
Gjest Dora Flanica Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 (endret) Audrey Tatou er bra:) Amelie Endret 12. juni 2009 av Dora Flanica
Gjest KateW Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil vel si det sånn at de fleste dyktige skuespillere ikke er amerikanske... (med hederlige unntak)
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Jeg kan nevne 100 skuespillere som ikke er fra USA. Som jeg vil si er bedre en de fleste Amerikanske skuespillere
Murder Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Helt klart Ewan McGregor! :rødme: (han er fra Skottland)
Gjest Emera Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Svenske Per Morberg (også han var med i Så som i himmelen). En hel drøss britiske skuespillere.
mimifin72 Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 Mads Mikkelsen, Stellan Skarsgård, Audrey Tautou, to mention just a few
Sandie Skrevet 16. juni 2009 #12 Skrevet 16. juni 2009 Svenske og danske skuespillere som Mikael Persbrandt, Helle Fagralid, Mads Nielsen og Sofie Gråbøl, for å nevne noen få...
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. juni 2009 #14 Skrevet 19. juni 2009 Visst...Ellen Hillingsø (DK) fra Charlot og Charlotte, Pierce Brosnan, Sean Connery, svenske og danske skuespillere, Kate Winslet, Kristin Scott Thomas, Rupert Everett, Cate Blanchett, Nicole Kidman, Kjersti Holmen, Thomas von Brømsen...m.fl.
Elbereth Skrevet 20. juni 2009 #15 Skrevet 20. juni 2009 Christian Bale, så klart :rødme: Han er walisisk...
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 21. juni 2009 #16 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har sansen for mange amerikanske skuespillere - men også mange fra andre kontinenter. Franske filmer liker jeg ikke å se - ei heller spanske - det blir litt for mye skuespill, fakter og "overdramatisert" etter min smak. Derimot så elsker jeg engelske, svenske og danske filmer og mine favorittskuespillere fra disse land er Mikael Persbrandt, Emma Thompson, Helen Mirren, Connie Nielsen (en av verdens vakreste kvinner), Nikolaj Lie Kaas ... av norske liker jeg best Kjersti Holmen, Dennis Storhøi og Sverre Anker Ousdal.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #17 Skrevet 21. juni 2009 Franske filmer liker jeg ikke å se - ei heller spanske - det blir litt for mye skuespill, Jeg vet ikke om du er klar over dette. Men i filmer så skal det være skuespill det er derfor de som jobber i film kalles skuespillere.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 21. juni 2009 #18 Skrevet 21. juni 2009 Jeg vet ikke om du er klar over dette. Men i filmer så skal det være skuespill det er derfor de som jobber i film kalles skuespillere. Åhhh - nei, sier du det? Hvorfor ikke lese hele setninger før du uttaler deg? Jeg har lært meg det franske språket på skolen - men er vel kanskje en av de få som synes det er "overdramatisk" og mindre pent og jeg føler meg ikke vel når jeg snakker fransk.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #19 Skrevet 21. juni 2009 Åhhh - nei, sier du det? Nei jeg skrev det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå