Gå til innhold

Fine strender?

Drmjente

Anbefalte innlegg

Noen som vet om fine strender i Marbella og Fuengirola området?? Jeg er ikke så glad i mye bølger. Men en fin og ryddig strand man kan kjøre bil til og tilbringe dagen på en solseng og slappe av. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Carvajal :)

Husker ikke hvordan man kjører dit, men det er iallefall parkeringsplasser rett ved stranden (har sett noen kjøre litt langt og bli stående fast i sanden :gjeiper: ). Vi tok toget som går mellom Fuengirola og Malaga, det er bare noen få minutter (ca. 4 stopp fra Fuengirola sentrum), så gikk vi ned til stranden og så langt vi kommer mot øst, omtrent ti minutters gåtur. Da kommer man til enden av stranda, og der er det gjerne litt mindre folk enn ellers.

Bølger varierer det med der, som de fleste andre steder, men som regel er det bare små bølger.

Solsenger til leie, en liten kafé som serverer lette middagretter, is, brus, alkohol og lunsjretter. Som regel rent og ryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sylvia_*
Noen som vet om fine strender i Marbella og Fuengirola området?? Jeg er ikke så glad i mye bølger. Men en fin og ryddig strand man kan kjøre bil til og tilbringe dagen på en solseng og slappe av. Noen tips?

Hei,

vi har funnet paradiset vårt i en landsby som heter La Cala de Mijas. Her er en flere km lang strand med blått flagg, kjempefin! Gode parkeringsmuligheter, og god plass på stranden. La Cala ligger ca. 5 min. å kjøre fra Fuengirola, i retning Marbella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...