Gå til innhold

Jeg får ikke bestilt fly til kun hjemreise

Ciara

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver å bestille fly nå, men både SAS og Norwegians nettisder vil tydeligvis at jeg skal bestille enten tur-retur eller kun utreise. Hva i alle dager er årsaken til det? Må jeg bestille per telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det opplevde jeg også da jeg bodde i utlandet. Løsningen var å bestille fra det landet man reiser fra. Skal du f.eks fra Spania til Norge, må du bestille fra den spanske siden (som sikkert er på spansk, for alt jeg vet). Særlig spennende er det at sidene utenfor Norden ikke klarer æøå.

Alternativt kan du bestille over telefon, men det koster gjerne litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Du kan da bestille hjemreise enkeltvis fra Norwegian sine sider. så lenge de flyr der hvor du skal hjem fra er det ikke verre enn at du fyller inn avreisebyen i Fra-feltet. gjort det mange ganger selv iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt problemer med det (bor i England). På SAS må du bestille fra deres nettside i det landet du er i - nettsiden skal automatisk ta deg dit når du velger utreiseland.

På Norwegian velger du bare landet ditt som utreiseland - så du velger byen din i "Fra"-boksen.

Men du må bestille det som tur - ikke retur. Man kan ikke bestille bare returbillett, men det går fint med enveis fra et annet land en Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen problemer med å bestille en tur fra utlandet til Bergen på Norwegian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da bestille hjemreise enkeltvis fra Norwegian sine sider. så lenge de flyr der hvor du skal hjem fra er det ikke verre enn at du fyller inn avreisebyen i Fra-feltet. gjort det mange ganger selv iallefall.

Jeg får forsøke igjen... men jeg fikk det virkelig ikke til tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det går da helt fint. Jeg har nettopp bestilt reise fra Athen til Oslo. Ingen problemer.

På www.Norwegian.no glemte jeg å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hvorfor det ikke gikk sist - fra lavpriskalenderen fungerer det ikke. Men i det ordinære søkefeltet (som jeg aldri bruker ;)) går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...