Gå til innhold

Frisør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk pris på 3300,- for alt. Da er det oppsett og sminke på meg. Jeg skal klipse på noe løshår som jeg må kjøpe. Og oppsett på forlover!

Høres dette normalt ut?

Jeg var på prøvetime idag og det tok bare en halvtime, vi bare snakket og noterte.Er det normalt at de ikke "prøve setter det opp"?

Skrevet

jeg håpte at det var vanlig å prøve oppsette håret! og har lest at man kan ta ulike prøvetimer før man bestemmer seg for frisør......? svar ønskes fra mer erfarne bruder!!

Skrevet

Det er en god pris synes jeg. Snakk med frisøren og bestill prøve oppsett time.

Det gjorde jeg, og da kom vi frem til en nydelig frisyre, og mange små detaljer det kan være deilig å slippe å diskutere på bryllupsdagen. Da vil jeg bare nyte. :)

Jeg ble sminket også, og ble enige om hvordan jeg ville bli sminket. Det er mange ulike meninger om hva pen sminke er.

Så jeg anbefaler deg å bestille en prøvetime til.

Skrevet

Jeg fikk pris fra 2000 og oppover inkludert prøvetime :jepp:

Skrevet

Jeg betalt 1200,- for oppsett som tok ca 1t og 15 min. Brukte frisøren 2 ganger for farge og klipp før slik at jeg ble litt kjent med henne og stolte på at hun ville gjøre en god jobb.

Hun satte vanligvis ikke håret opp skikkelig på en prøvetime i tilfelle oppsettet ikk eble helt likt på bryllupsdagen. Bruden kan da kanskje bli skuffet over at det ikke blir akkurat likt som det var på prøveoppsettet.

Det fungerte for meg, men jeg forstår hvis noen vet akkurat hvordan de vil ha det.

Sminke derimot fikk jeg lagt skikkelig på prøvetimen. Her synes jeg det er viktigere for f.eks. farger har så mye å si. Betalte 600,- for prøvetime og sminking på selve dagen.

Dette er ikke i en større by, altså. der tror jeg man må betale mer.

Skrevet

Jeg fikk pris på 2000 for frisør inkl. prøvetime. Hadde faktisk forventa at håret ble satt opp på prøvetimen, selv om de kanskje er enda nøyere på bryllupsdagen. Men jeg vil vite sånn ca hvordan jeg ser ut med frisyren, selv om det ferdige resultatet blir mye bedre med kjolen på.

Sminke betalte jeg 750 kr for inkl prøvetime, og de er vegg i vegg med frisøren. Skal på prøvetime på onsdag, og håper det blir like bra :)

Skrevet

Jeg betaler 2500kr for frisør like utenfor Oslo. Er inkl. sminke og prøvetime.

Gjest Miley
Skrevet

Jeg skal betale 1800,- for prøvetime der de setter opp håret og selve dagen.

Skrevet
Fikk pris på 3300,- for alt. Da er det oppsett og sminke på meg. Jeg skal klipse på noe løshår som jeg må kjøpe. Og oppsett på forlover!

Høres dette normalt ut?

Jeg var på prøvetime idag og det tok bare en halvtime, vi bare snakket og noterte.Er det normalt at de ikke "prøve setter det opp"?

Oooobs, glemte å si at dette var med oppsett for forlover og, men ikke sminke til henne:-)

Er det ikke vanlig å betale for henne og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...