Gjest Tinkerbell87 Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Vurderer å kjøpe Carita sin øyekrem med SPF15, det står at den er antiage, så lurer litt på om det er for tidlig å kjøpe en antiage øyekrem i en alder av 22. Men det er den eneste øyekremen jeg fant med SPF. Men jeg er jo litt redd for at den skal være for aktiv for min hud. Er det noen som vet? Eller har prøvd den? Takker og neier for svar:)
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Prøver igjen... Ingen som har testet denne?
cypress Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Har ikke testet den, men ville bare tipse om at Dermalogica også har en øyekrem med SPF.
Tusle Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Det der er ikke en øyekrem, men en solkrem beregnet på øyepartiet. Den er ikke for aktiv, du kan fint bruke denne
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Har ikke testet den, men ville bare tipse om at Dermalogica også har en øyekrem med SPF. Kanskje jeg skal kjøpe Dermalogica sin med SPF, takk for tips:)
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Det der er ikke en øyekrem, men en solkrem beregnet på øyepartiet. Den er ikke for aktiv, du kan fint bruke denne Ok men da blir det kanskje denne alikevel:) Takk for svar Tusle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå