lillelady Skrevet 11. juni 2009 #1 Del Skrevet 11. juni 2009 Prøver å lage en ny tråd om dette jeg, for ingen svarte på den andre som en annen hadde laget. Hvor kan man ta air brush tanning i oslo? Noen som har gjort det et sted de kan anbefale? Hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kornelia_* Skrevet 12. juni 2009 #2 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei! Jeg bor ikke i Oslo, så jeg kan egentlig ikke svare deg, men jeg pleier å gå på en hudpleiesalong i fredrikstad som heter L`unique. Men det er kanskje litt langt å reise for en selvbruning? Det er sikkert noen i Oslo som kan hjelpe deg mer enn jeg kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_andrea_* Skrevet 13. juni 2009 #3 Del Skrevet 13. juni 2009 Er det noen som bor i oslo som har prøvd airbrushtanning?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 14. juni 2009 #4 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvor kan man ta air brush tanning i oslo? Noen som har gjort det et sted de kan anbefale? Hva koster det? Jeg bruker regelmessig Karl Johan Hud og Kroppspleie (www.kjh.no), de har jeg kun god erfaring med! Et søk på google viser at finnes et uttall steder de driver med spray tan i Oslo-området. Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. juni 2009 #5 Del Skrevet 15. juni 2009 Tusen takk for tips (tar gjerne imot flere tips også) Hva koster det på Karl Johan Hud og Kroppspleie? Jeg vet det er veldig mange i oslo som driver me dette, det er netopp derfor jeg søker anbefalinger, fordi det er så mange, og hvis jeg bare velger en tilfeldig som jeg ikke har hørt noe om, kan det jo være at de ikke er noe flinke, eller er veldig mye dyrere enn andre.... Flere som har tips? Jeg trenger litt sammenligningsgrunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 16. juni 2009 #6 Del Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk for tips (tar gjerne imot flere tips også) Hva koster det på Karl Johan Hud og Kroppspleie? KJH driver vel egentlig ikke med Airbrush Tanning når jeg tenker meg om, de har "manuell selvbruning", dvs at de masserer inn en krem. Koster 490,- i følge nettsiden. Ellers bruker jeg også http://www.hoffclinique.com som ogå er veldig ok (vanlig spray tan). 300,- for en spray, 450,- for to som absolutt er å anbefale! Får litt finere farge som holder lenger. For 550.- får du også en god peeling i tillegg. Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. juni 2009 #7 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har vært to ganger på Beths beauty på Briskeby. Der sprayer de med St. Tropez som ALDRI blir skjoldete. De sprayer så mye du vil, en eller to omganger koster det samme, og vil du ha en ekstra dusj et spesielt sted er det bare å be om. Det koster 500,-. Jeg har vært kjempefornøyd begge gangene jeg har vært der. Supersøt jente som sprayet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 17. juni 2009 #8 Del Skrevet 17. juni 2009 Tusen takk for tips! Lurer på om jeg velger Hoff, for jeg fikk inntrykk av at Beths beauty har sånn kabinett(?) på hjemmesiden deres. Har dårlig erfaring med sånn kabinett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. juni 2009 #9 Del Skrevet 17. juni 2009 Nei da, det er en dame som står og sprayer deg på Beths også. Ikke noe kabinett ala Ross i Friends.. hehe... Men fint at du har flere alternative steder da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. juni 2009 #10 Del Skrevet 17. juni 2009 sunpoint i parkveien tar 290kr men da står du inni et kabinett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelady Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 17. juni 2009 Nei da, det er en dame som står og sprayer deg på Beths også. Ikke noe kabinett ala Ross i Friends.. hehe... Men fint at du har flere alternative steder da! Jeg tittet på hjemmesiden deres, derfor jeg dro den konklusjonen, for i prislisten står det: Selvbrunende m/St. Tropez air port 500,- Selvbrunende m/St. Tropez manuell 1290,- Hvis det er som du skriver, så burde de forandret på prislisten hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. juni 2009 #12 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg tittet på hjemmesiden deres, derfor jeg dro den konklusjonen, for i prislisten står det: Selvbrunende m/St. Tropez air port 500,- Selvbrunende m/St. Tropez manuell 1290,- Hvis det er som du skriver, så burde de forandret på prislisten hvertfall. Ja, vet du, det der er så misvisende! Jeg spurte også om hva det "manuelle" er, og da fortalte de at det betyr at de smører inn kunden med selvbrunende krem! Det er derfor det er så dyrt. Hun jeg snakket med som jobbet der skjønte ikke hvorfor de fortsatt tilbød det, for det var ingen som bestilte det. Det skjønner jeg godt, siden sprayen både er billigere, raskere og gir et bedre resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #13 Del Skrevet 3. august 2014 Hei Styr unna Beth's!!! Bunæs er en cowboy som burde ha mistet lisensen for lengst! Var hos ham for en restylane behanling som skulle være meget diské men endte opp med "PERMANENT" snusleppe på den ene siden. Han snakket i telefonen under hele behandlingen, også mens han stakk meg med sprøyten, og brukte ikke hansker! Jeg kjente at han satt mer av stoffet på den ene siden enn den andre og påpekte dette men det nektet han blankt og skyldte på sprengt blodåre. Det andre problemet var at han fylte for mye, samt at han brukte noe heavy-ere variant av restylane (Perlane). Over ett år etter har jeg forsatt like mye snusleppe og ser veldig skjev ut i ansiktet! Klagde selvsagt på dette og ble simpelt sent bort med beskjed om at jeg måtte være sånn fra før og at resultatet etter hans mening var finfint! Prøvde i tillegg å selge meg Obagi mot mine ennå ikke-eksisterende rynker. Skamløs liten Berlusconi wannabe, bare glad jeg ikke fikk en smitte pga. uhygieniske forhold. Mistenker at resten av gjengen på dette stedet holder samme klasse da de tør jobbe med denne mannen. Anonymous poster hash: b4588...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 5. august 2014 #14 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg har vært på Oslo city og var veldig fornøyd, ligger i en av de øverste etasjene men husker ikke hva salongen heter...mener den har samme navn som en av frisørsalongene der. Fargen var bra, ikke sjolder, og de sprayet 1 eller 2 ganger alt etter hva du ville. kostet rundt 400 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå