Gå til innhold

Silikon "bestilt"...men kanskje ikke???

Dina

Anbefalte innlegg

Vi må støtte hverandre vi som snart skal under kniven Daniella! :P

Ha en god natt du også!

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

Tenkte jeg skulle si noe om hvordan det går nå :) For det har jo kommet mye negativt fra meg tidligere siden jeg ikke hadde det så lett.

Nå på torsdag er det 7 uker siden og de ukene har på en måte gått kjempefort ! Når jeg nå tenker tilbake så er smertene glemt ...ubehaget også ...eller ...jeg husker det jo - men jeg føler det ikke inni meg sånn som før ....

Nå har jeg to deilige bryster ....kunne vært litt større ( det tror jeg nesten alle sier :o...verdt å merke seg) ...ikke mye men litt større .....*ler*

De har vært litt harde og rare ...for de var hovne ....nå er de gått ned ganske mye faktisk - og er nå bare bløte og myke .....de henger ikke - de er spenstige ....har begynt å få følelsen igjen i det andre brystet nå - har hatt bare i det ene lenge .....

Nå har jeg kjøpt masse nye BH'er .....og tør å gå med ettersittende topper .....og det gjør ikke lenger noe å bøye seg frem - for det er jo bare naturlige bryster der inni ....ikke en diger polstret BH slik som før .. :wink: ....

Jeg vil heller ha noen år med fine bryster - enn ingen ..vet det ikke varer evig ..men er liten glede vil jeg unne meg - så får jeg håpe de holder mange år .....

Jeg har vært flink og gjort minst mulig .....kjenner det litt at det stikker når jeg gjør for mye - men det er sikkert naturlig .....husk på at de sier sjansene for blødninger og innkapsling øker om man løfter tungt de første 6 ukene .....jeg vil iallefall ha mitt på det tørre og vite jeg har gjort hva jeg har kunnet for et godt resultat...

Jeg angrer ikke ! Det var perioder jeg angret - særlig da bandasjen skulle av - for jeg hadde aldri i livet forestillt med hvor fæle de da såg ut ! harde og sprengte og digre og pyramideformede ......Blåmerkene forsvant etter ca 4 mnd ..........

iallefall har det gjort med veldig mye godt dette ! Jeg merker det faktisk godt ...er ikke lenger flau for å vise de frem .....eller flau for å ha klær som tidligere viste jeg var nokså flat ........og jeg føler kroppen er mer harmonisk .....kunne vært _litt_ større *ler*

Har greid å ligge på magen m to puter i et par uker nå ......og greide å ligge på siden etter mindre enn to uker .....belag dere på at dere må sove på ryggen ....at det er tungt å kle på seg ....tungt å gre håret elller vaske seg ...

Ennå er jeg forsiktig m å løfte armene høyt opp og strekke meg eter noe - pga at jeg er redd for å strekke i arrene .....men de ser fine ut .....

Det går nok bra jenter - bare dere husker på at ALT er annerledes etterpå ......til og med å tørke seg når man har tisset er vondt ! *ler litt*.......ha folk hos dere - og bruk de ...! få hjelp til ¨reise dere fra sengen - og å legge dere bakover på putene - for det vil gjøre veeeldig vondt ! Da sklir liksom silikoninnleggene bakover ....og fremmover når dere sakl reise dere opp .....vær forberedt på å gå og holde på puppene ...*ler*.......for jeg passet veldig godt på de ...var jo redd for å dunke de ......

men nå - 7 uker etter så er det aller meste glemt - nå er jeg bare GLAD for å kunne gå i pene BH'er .....utringede topper ....og å få kommentarer på hvor fine de er av de som vet om det .......og det er deiligå føle seg kvinnelig !!!

:P :D :lol::):P :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for oppdatering Virgo! :P Har tenkt mye på deg, og jeg må si at det er beroligende og godt å høre at du er så fornøyd, og at du ikke angrer tross alt!

Jeg også vil...... og SKAL! :hoppe:

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Så godt det er å høre at det går bra med deg Virgo.. Du hadde nok en forferdelig tid etter operasjonen, men det høres jo virkelig ut som om det er verdt det! Virker som om du har fått mye bedre selvtillit etter dette, og nå kan du til og med være stolt over brystene dine :D Noe som du hatet så mye før, kan du endelig være stolt av!

Om seks dager ligger jeg nok i senga og har det vondt.. Opererer tirsdag i neste uke.. Det er ikke lenge til, og jeg gleder meg.. og gruer meg! Det jeg gruer meg mest til er nesten å se dem for første gang. Har hørt så mange skrekkhistorier om akkurat det der. Hvordan er brystene etter 10 dager? Ser dem hovne og stygge ut under klærne også?

Og du sa at blåmerkene dine forsvant etter 4mnd. Mener du 4dager/uker? Har vel ikke gått 4mnd enda :P Hehe..

Hvordan gikk det med magen etter operasjonen? Hører at mange får forstoppelse. Tok dere noen tabletter eller vitaminer for å få igang forbrennelsen igjen?

Og tok dere sink, c vitaminer og slik i ettertid?

Mvh. Danielle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Så godt det er å høre at det går bra med deg Virgo.. Du hadde nok en forferdelig tid etter operasjonen, men det høres jo virkelig ut som om det er verdt det! Virker som om du har fått mye bedre selvtillit etter dette, og nå kan du til og med være stolt over brystene dine :D Noe som du hatet så mye før, kan du endelig være stolt av!

JA !!!!! Faktisk er jeg stolt av de nå !! :D......og det var utrolig bra for meg !!! :)

Om seks dager ligger jeg nok i senga og har det vondt.. Opererer tirsdag i neste uke.. Det er ikke lenge til, og jeg gleder meg.. og gruer meg! Det jeg gruer meg mest til er nesten å se dem for første gang. Har hørt så mange skrekkhistorier om akkurat det der. Hvordan er brystene etter 10 dager? Ser dem hovne og stygge ut under klærne også?

Ja - de er jo faktisk MYE større enn de vil være når hevelsen er nede. Jeg syntes de var vemmelige. De manglet den rundheten og mykheten et kvinnebryst skal ha. De er sprengte og strutter rett ut liksom - veldig spisse og samtidig kulerunde - som utvekster liksom - men det vil ikke synes med klær på - om du da ikke velger noe som er veldig stramt. Mine er iallefall mye mindre nå - må ikke bli mindre !!!! *ler*

Og du sa at blåmerkene dine forsvant etter 4mnd. Mener du 4dager/uker? Har vel ikke gått 4mnd enda :P Hehe..

etter 4 uker så var det meste borte ja ..hadde veldig rødbetfargede under brystene - og ett digert grønt oppå det ene brystet

Hvordan gikk det med magen etter operasjonen? Hører at mange får forstoppelse. Tok dere noen tabletter eller vitaminer for å få igang forbrennelsen igjen?

jeg fikk forferdelig forstoppelse av paralginen - til slutt var magen min diger !!! og vond ...og jeg fikk faktisk ikke bh'en rundt ...måtte opp en størrelse - noe som var alt for stort da jeg fikk bort magen.

Kan også si at å ta på bh'en for første gang var veldig vondt - for det presset mot sårene .....sømmen hans var under strikken liksom .....greit å være forberedt på ........og jeg anbefaler å jha på en bh når dere dusjer også - så slipper dere følelsen av at de faller av - for slik føltes det ......

Og tok dere sink, c vitaminer og slik i ettertid?

planen var der ....jeg kjøpte inn ...og fikk ikke somlet meg til å ta det ...men det skader sikkert ikke :wink:

Mvh. Danielle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Ja jeg har funnet ut at det ikke haster...har jo også bare UTSATT, ikke avlyst:) Jeg er 24 år foresten, og har ett barn, og hadde i utgangspunktet tenkt å klare meg med det, men i det siste har jeg vært veldig usikker på det, og derfor vil jeg vente med boobjoben min :lol: Men jeg er jo litt misunnelig og, da :-? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du gjør lurt i å vente til du har fått de barna du har tenkt å ha lilletroll! :) Jeg vet at mange gjør det før de har fått barn, og det sies jo også at man i de fleste tilfeller ikke får problemer med amming etc., men jeg tror ikke jeg ville ha følt meg overbevist om det! Du må gjøre det når det føles helt riktig for deg! :P

Du får følge litt med oss andre her inne så lenge da vet du.... :wink:

Dina - som gruegleder seg............. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Virgo :) Er godt å ha deg her i forumet, siden du er aktiv og har gjennomført operasjonen! *ta godt tak rundt og klemme* Betyr så mye å få svar ifra deg!

Jeg kommer til å kjøpe inn sink, c-vitaminer og noe for fordøyelsen. Og så skal jeg ta det med til klinikken på operasjonsdagen for å høre om jeg kan få lov til å ta dem, eller om det kan være skadelig på noen måte!

Dina: Jeg er veldig redd jeg også. Det jeg er mest redd for at jeg har et press på å bli bedre før 11 dager, siden jeg da må flytte. Jeg slipper å løfte og bære, men det kommer til å foregå veldig mye sosialt på folkehøgskolen den første tiden, og jeg må bo på et lite rom sammen med ei ukjent jente.. Jeg er så redd for at jeg ikke blir frisk nok til å reise.

Jeg har et spm. til: Etter 3 uker skal jeg ut å reise med toget. Jeg skal da ha med meg en litt tung bag. Kan jeg løfte den selv inn og ut av toget, eller må jeg ha hjelp til dette? Er ikke lett det der altså.. mye man ikke kan gjøre!

Mvh. Daniella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må dere prøve!!

Jeg tenkte at jeg skulle begynne og pakke og ordne nå. Vil få det meste unnagjort siden jeg skal flytte 11 dager etter operasjonen.. Og operasjonen nærmer seg nå, så da er det på tide å gjøre litt!

Jeg skal pakke klær for å finne ut hva jeg skal ha med meg. Problemet er jo at klærne blir annerledes etter operasjonen. Derfor prøvde jeg å ta på meg tre oljebh`er utenpå hverandre :D Og ¨med klær ser det jo kjempebra ut! Prøv dere andre også! Morsomt dette...

Nå skal jeg prøve klær med falske store pupper..tjihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi-hi... syns jeg ser deg Daniella, sprettende rundt med BHx3 på deg! :ler:

Fra det ene til det andre, har du vært til konsultasjon og bestemt hvor mye du skal legge inn??? Hvilken BH str. vil du ha når du er "ferdig"? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en sports BH i den størrelsen jeg ønsker å ha etter operasjonen, da er det kanskje lettere å finne ut hvor store innlegg jeg trenger når jeg er på konsultasjon og skal prøve....

Jeg skal tilbake på jobb 6-7 dager etter operasjonen, så da MÅ jeg være i rimelig bra form!!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på meg bh`ene enda jeg :hoho: *like* De blir litt harde også da jeg har på så mange, og det er de jo etter operasjonen også. Så dette kan være en bra trening for meg! Hihi..

Du må komme fort i form igjen du også, ja.. Det er ikke noe morsomt for oss :( men vi må huske på å ikke stresse, for da går det enda treigere med å bli bedre. De første tre dagene er visst fæle, etter en uke går det fort mye bedre. Men det er jo veldig forskjellig fra person til person. Vi får håpe at vi er heldige.

Du skal operere på fornebuklinikken du også? Nei, det skal du vel kanskje ikke... Ihvertfall får man sportsbh på fornebuklinikken. Og jeg skal kjøpe en ekstra. Da får jeg ihvertfall rett strl. Jeg skal også kjøpe en sportsbh som jeg skal ha utenpå sportsbh`en, slik at jeg klemmer de litt inn, så de ikke ser så spisse ut, slik som de gjør den første tiden.

Jeg ønsker meg en stor c/ liten d. Har mellomstor b ifra før. Jeg har lite løs hud, så det er ikke plass til så mye heller. Husker ikke hvor mange gram legen sa :/ Irriterer meg altså. Sentralbordet åpner igjen på klinikken i morgen etter ferien,så da skal jeg ringe inn og høre litt! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går dagene fort her... er ikke lenge til jeg er ferdig operert.. ut dagen i dag, søndag, mandag.. og tirsdag kl 0745 opererer jeg! Gleder meg faktisk, skal bli deilig å endelig være oppe i det jeg har tenkt på så lenge! Det blir nok hardt, men jeg skal klare det! Håper bare virkelig på at jeg er en av de som ikke blir så veldig syk i etterkant :wink:

I går var jeg og handla inn nødvendige ting til operasjonen. Blir mye utgifter dette altså, men det blir verdt det. Jeg leide også noen bøker i går. Jeg fikk kjøpt antibakteriell såpe, vitamin-c pulver, sink-tabletter, tabletter mot treg mage(noe som er vanlig etter operasjonen) og mye digg, blader, mat, drikke osv. Har hørt at annanas er bra for hevelsen så jeg kjøpte annanas på boks, annanasbrus og annanasjuice :P hihi..

Jeg må dra inn til Oslo i morgen, og kommer da ikke hjem før et par dager etter operasjonen. Da har jeg heller ikke tilgang på internett, men jeg skal legge inn et innlegg så fort jeg kommer hjem!

Håper dere vil gi meg noen siste råd og ønske meg lykke til før jeg reiser inn til Oslo!

Mvh. Daniella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg masse lykke til daniella !!!!!

Det blir nok hardt - men du kommer deg gjennom det - og om kort tid så er det meste glemt ...da er gleden over å ha de så stor :D

da stikker jeg ut i solskinnet og soler meg videre ..må ha litt farge på de :wink: *ler*

kommer ikke på gode råd ....tror du har husket det meste jeg :D

*stor god klem *

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til daniella!! :D

håper du får det like lettt som meg; VELDIG lite smerter!

pass på å ta smertestillende jevnlig, så går det bra! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :D Jeg lover å ta det med ro... skal ikke anstrenge meg noe i det hele tatt de første 11 dagene, men etter det så kommer jeg til å bli litt mer aktiv igjen siden jeg flytter og begynner på ny skole! Men skal ikke bære eller drive hard fysisk aktivitet!

Håper virkelig jeg får det så lett som deg, ja... og at jeg ikke blir deppa pga. at de helt sikkert kommer til å se hovne og stygge ut!

Hvis det er noen som har noen før- og etterbilder av seg selv og kunne tenke seg å dele de med meg, så setter jeg stoooor pris på det!

Hvordan var det natten før operasjonen for dere? Ble vel ikke så mye søvn da, tenker jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LYKKE TIL, Daniella!! :P Skal tenke masse på deg!!! I morgen er det akkurat 3 uker til min operasjon....! :o

Klem, Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...