Sebastian Skrevet 27. juli 2003 #1 Skrevet 27. juli 2003 Har for tiden et avstandsforhold (ca 40 mil fra hverandre), og synes det fungerer fint (er kjempeforelska og alt det der fortsatt), men i det siste har ting begynt å bekymre meg litt... Vi har hatt en prat om de vi har hatt sex med, og da slapp kjæresten min "bomben": Vi ble sammen ca. 5-6 måneder etter at det ble slutt med hennes forrige kjæreste, og hun kom til å si i vår lille samtale at hun hadde hatt 4(!) seksualpartnere på den tida! Jeg følte ubehag etter dette, liker ikke at det har vært 4 menn(elskere) i hennes liv mellom de to forholdene. Jeg vet hun har gitt slipp på exen, men hva om hun ikke har gitt slipp på de andre? Er litt bekymret over å finne ut om hun har en elsker på si... Ville elsket henne like mye, er bare redd for smerten... Hadde vært mye enklere om vi hadde bodd nærmere hverandre, men... Jeg elsker henne over alt på jord, jeg håper bare jeg kan få litt "gode tanker" fra dere her inne... Dere virker ihvertfall innmari fornuftige!
Dina Skrevet 27. juli 2003 #2 Skrevet 27. juli 2003 Hei Sebastian! Jeg er også i et avstandsforhold (ca. 90 mil imellom oss...), og har vært det i 4 år..............!!!!!!!!!! Tror det aller viktigste når man er i en sånn situasjon er å stole på hverandre, ellers blir man oppspist av sjalusi og vonde tanker! Du må si til deg selv at om DU ikke er den kjæresten din vil ha, hadde hun ikke "orket" den belastningen det, tross alt er, å ha et avstandsforhold! Lykke til! Klem, Dina
Mossa Skrevet 27. juli 2003 #3 Skrevet 27. juli 2003 Fortid er fortid!! (hun har jo valgt DEG..ikke de FØR deg!!) Etter et forhold er det noen som har behov for å "ta igjen det fortapte"... leve litt.... Det viktigste må jo være at hun ikke var sammen med noen seksuelt etter at dere startet "forholdet" deres. Har dere det bra sammen bør du ikke la fortiden hennes ødelegge det dere har nå!! Alle har jo en fortid, og det må man ta med på kjøpet!! Lykke til...og tenk fremover, det er det viktigste!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #4 Skrevet 28. juli 2003 Valgt og valgt fru blom........ Kanskje ingen andre ville ha henne ? På grunn av hennes utesvevende livsstil......... Hm, noe å tenke på? :-? Fokuser heller på kjærligheten mellom dere. Og er det så hett,, Hvorfor ikke flytte sammen? Så har dere en bekymring mindre..... Bare et forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå